Proč zrovna já?

Proč zrovna já?

Anotace: Toto je jen malá část z denníku Jirky S., který byl závislý na heráku tři roky, než se dostal do léčebny, v které spáchal sebevraždu. Mimochodem s dívky, kterou zde popisuje je dnes žena v nejlepších letech a vychovává kluka, jeho syna.

Běžím dlouhou chodbou bez konce, za zády mám několik injekčních stříkaček. Smějí se na mě, mluví na mě, chtějí se zabodnou do mých žil. ,,Nechte mě“ volám marně. Už se přibližují, dohánějí mě, už mě skoro mají… Fuj, to byl zas sen. Probudil jsem se ve chvíli, kdy se stříkačka už zapichovala do mého těla. Podívám se kolem sebe. Všude jsou ti hnusní technaři. Vedle mě leží nahá dívka, tak dvacetiletá. Je celkem pěkná. Ale zato je to pěkná divoška. Nejdříve si to rozdala s Tomem (pětkrát), pak na záchodě s Vencou a pak skončila u mě v postýlce. Rozdali jsem si to asi desetkrát. Pěkná noc. Vstávám, abych se mohl jít vylulat. Chtělo by to cígo, je mi na zvracení, potřebuji to něčím zneutralizovat. Po chvilce hledání jsem objevil poloviční Startku na stole. Super. Pěkně si pokouřím. Zapálil jsem si ho a odpochodoval na záchod. Spláchnutím jsem probudil Toma, který chrápal ve vaně. Je celej poblitej, hrozný pohled je na něj. ,,Nazdar vole, dáme špeka pojď“ promluvil na mě Tom. ,,Jasně type“, odpověděl jsem mu. Tom zahrabal v kapse, ani se neobtěžoval vylézt z vany. To bylo to co jsem potřeboval, abych se probudil. Chtěl jsem bejt zmaštěnej. Těšil jsem se na to. Když jsem si představil, co mě čeká až se probudí ta kočka v mí posteli, tak jsem přece musel bejt nějak připravenej, no a nejlíp se to dělá, když je člověk zhulenej. Prd střídal prda, až došlo i na šoty. Lítal jsem, byl jsem šťastnej. Z mého vytržení mě probudil Tom, když znovu začal blejt, tak jsem se raději zdekoval, aby mě nepoblil. Jaké bylo mé překvapení, že moje kráska byla již vzhůru. Šla k ledničce, odkud vytáhla pivko a posadila se v kuchyni na zem (byla stála nahá), ach jak byla krásná. ,,Ahoj“ volám na ní, ona se jen zasmála a pokynula hlavou. Přibližuji se k ní, stále blíže. Chytnul jsem jí za ruku a odvádím jí do vedlejšího pokoje. Zahrabu v zásuvce. Mám tam skovanej nějakej ten herák. Nahmatán sklíčko a stěrku. Nejdříve si dá ona a pak já. Opět lítám, zhulenej a sfetovanej najednou, je mi krásně. Vedle sebe mám nahou slečnu. Svlékám se a přibližuji se blíže….
Autor Hawkey, 19.12.2004
Přečteno 870x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí