Gramotnost

Gramotnost

Anotace: Je negramotnej méněcenej? Kdo mu mi pomůže?!

Gramotnost
Položil jsem si otázku zda jsem, raději tuto zapuzuji.
Nejsem, rád bych byl.
Pod nohama se přišoural pes, vrtí ocasem, skáče na mne.
Svědčí to o jeho gramotnosti? V rámci jeho života určitě ano.
Kdy tedy začíná gramotnost a kdy je to ještě negramotnost.
Tak třeba pokladní tahá zboží přes kasu, čeká vždy na patřičné píp, zbytek domarkuje. Je tedy gramotná, určitě ano, jinak by tam přeci neseděla.
Já chodím do práce, mám starosti s kalupem, co je s tím provázen. Většina věcí se daří.
Dnes u mne byl zájemce o práci snědák. Má lidi pod sebou i nad sebou. Ptal se na peníze pak dokonce na práci. Vše slíbil, leč nepřišel, musel k daňovému poradci.
No a já na to právě přišel, zaměňuji totiž gramotnost se způsobilostí k určitým úkonům.
G to je bod, g je pocit, g je vědomí o nevědomí.

Pálí mne oči a tak ani nevidím, co svěřuji wordu. Je to dobře, jsem totiž dosti stydlivý. Vám to můžu říci, když už jste mi blízcí.

Před sebou mám klávesnici, je tam mraky písmen čárek i háčků. Ťukám na jednotlivé klávesy, pípají, a mizí někde v dáli. Dostaly příkaz odejít na obraz. Je to divné, ale je tomu tak. Nechce se mi to líbit, nevím kdy, a zdali se vrátí. Potřebuji toho tolik sdělit a oni ty mrchy malý mizí. Je mi jasné, že takto to dál jít nemůže. Zapojuji tedy mozek, nápad se dostavuje, ale jaký to nevím.
Autor umělec2, 28.05.2006
Přečteno 323x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

spíš mi to zavání úvahou než povídkou, nápad je zajímavý,ale zpracování mi moc nesedlo

08.06.2006 15:57:00 | Lucie

Člověče umělče2 ...umíš číst? umíš!...umíš psát?...umíš!...umíš počítat?...umíš!...tak co si lámeš hlavu?! jsi gramotný...ovšem!všechno ostatní záleží jen na tobě...(:-)))))Ma
Je to moc hezké čtení.

29.05.2006 13:07:00 | Mara*

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí