Sací

Sací

Anotace: Ve stáří se vracíme k tomu, co v mládí nám bylo tak blízké - je to kruťárna pro otrlé.

Sací
Ahoj, kde jsi? ptají se kolegové
Spadla už pěna, tak ho tam koukej hodit dřív, než přijde pikolík!
Polknu nadvakrát a je tam. Povoluji knoflík u kalhot.
Na stole přistálo plato desítek. Tak kolik jich bude, pánové, ptá se.
Nech to tady, my se s tím nějak poperem.
Piju.
Naklonit, zaklonit, přisát usát odsát a dosát. Olíznout koutky.
A tak pořád dokola. Je to pěkná honička. Nosí to sem, jako kdyby šlo kdo z koho.
Jsem chlap, tak snad něco vydržím.
Piju osmý a ještě jsem nebyl na hajzlu.
Po dvanáctém jdu, mocným proudem sprchuji kachlíky, pouštím vše do žlábku jako slon.
Jdu k výčepu a objednávám panáky fernetu.
Zapíjím vše dvanáctkou.
Plyny mi jdou vrchem i spodem. Dřív nefoukali bombou, to bude tím.
Je něco po dvanáctý, židle dává číšník nahoru. Je to signál k odchodu.
Na cestu necháváme natočit do pet láhví pár piv.
Sedím v parku a saji přímo z láhve.
Okolo jde maminka. Kouká na mne, má vlhké oči.
Říká, já Tě vidím jako miminko, jak Tě k sobě vinu, ty saješ mateřské mléko. Jo byly to krásné chvíle, odpovídám, asi je mám někde v sobě, proto se k nim tak rád vracím.
Tak to chápu, chlapče, odvětí. Vstávám a jdu s ní. Tátu máme v lednici.
Autor umělec2, 04.08.2006
Přečteno 377x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nazdar alkoholiku, proutníku, sebevrahu, restituente, truhláři a hlavně umělče (i když s tou dvojkou za ocasem:-))! Tvoje fikce jsou dokonalé, některé tvoje názory sice rovnou splachuju, ale rozhodně se bavím. Dík za komentáře, a nebreč, že všemu nerozumíš, já taky ne... a kdo říká, že jo, tak kecá a nerozumí ničemu.

06.08.2006 15:04:00 | Gina Rocca

zde je literární server a já píšu jak mi zobák narostl. Snažím se tak i žít. Hodně z toho co zveřejňuji je jen fikce a to, že se o mne obáváš je dobrou známkou jak až důvěryhodně dokážu popsat fikci. Myslíš, že jsem alkoholik, proutník, sebevrah, restituent, truhlář? Mnohým jsem možná byl něčím jistě ještě budu a něčím bouhužel nestihnu a nebo na to nemám.

05.08.2006 13:14:00 | umělec2

Pivo nepiju, sací reflex používám v jiných případech, když si například píchnu trn do prstu a tak podobně...prozraď mi, umělče2 Tomáši, co se to v sobě pořád snažíš překřičet a utopit a zadupat, místo aby ses radoval, že existuješ?...já vím, jsem zvědavá a sem se to nehodí, tak promiň...

04.08.2006 16:09:00 | Mara*

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí