Originální seznámení s rodiči

Originální seznámení s rodiči

Anotace: ...dnes jsem neplánovaně seznámila svého klučinu s mými rodiči... je to nic moc povídka, ale tak za přečtení snad stojí, slibuju, že napíšu nějakou lepší ;)

Brouzdala jsem ulicemi města a vyhýbala se lidem. Bylo jich tu požehnaně. Někteří spěchali do práce, jiní čekali, až se v osm otevřou obchody a oni se vrhnou pro zlevněné výrobky. Tu a tam přes cestu přešla partička lidí. V duchu jsem uvažovala nad tím, co je na mně tak zvláštního, že na mě každý kouká. Byla jsem ospalá a make-up všechny chyby na kráse nezakryje. „Jo, kdybych tak měla na plastiku,“ zamyslela jsem se. Změnila bych na sobě úplně všechno. I když možná že bych nechala moje plné souměrné rty a modré pomněnkové oči… „Ahoj kočičko!“ zakřičel mi někdo do ucha. Nějaký mladík. Pousmála jsem se. Takže plastika počká… Zašla jsem do nejbližšího obchodu a mladík nahodil jen kyselý ksicht, ale zvěčnil si mě na památku do mobilu. Jo, ono stačí, když z šedé smutné myšky se stane veselá myš a hned je středem pozornosti.



Měla už jsem prostě krizi. Myšlenky na smrt, myšlenky na sebepoškozování. Hm. Copak někoho zajímají cizí problémy? A pak jsem poznala kluka. Po netu a úplně náhodou. Byl milý. Dali jsme si sraz, sotva jsme se znali 4 dny. Jindy jsem lidi proklepávala nejmíň měsíc, ale nevím, co mě vedlo k tomu, abych poznala jeho. Snad osud…



Pobavená klučinou, který se marně zkoušel udělat si pořádný snímek mého ksichtíku, jsem vyrazila na nádraží za svým čeníškem. Vypadal dobře jako vždy a svítily mu jeho modré očka. Dali jsme si pusku a objali se.



Vyzula jsem si botky a zvědavě nakukovala do místností. Byla jsem u něho doma. Řekla bych, že je to taková normální rodinka. Šli jsme nahoru do pokojíku a v objetí leželi na posteli a povídali si. Proč jsem ho jen nepotkala dřív? Nemusela jsem mít jizvičky na srdíčku ani na rukou. Miluju ty jeho modré oči, úsměv, slova, polibky, dotyky…



„Tak, zaboč doleva a jsi před našim domem.“ Navigovala jsem čumáčka. Zastavil před bránou a sousedce to nedalo a musel jít k oknu. Jen tak náhodou se rozhlédnout „po okolí“. Odtrhla jsem se z objetí. Nechtěla jsem dělat rozruch. Povídali jsme si ještě pár desítek minut, ale když už i pes začal nervózně vrtět ocasem, chtěla jsem se vydat směrem k domovu. Čenich však začal couvat a vjel přímo do kanálu, naštěstí jen zadním kolem. A tak začalo nechtěné seznamování s rodiči. Taťka i mamka přiběhli, aby pomohli s vytahováním auta z příkopu. Naštěstí jsem je přistihla při dobré náladě, takže všechno dobře dopadlo. Dnes budu usínat s myšlenkou hezkých slov od rodičů: „Je to sympatický kluk.“



No co, měla jsem sice v plánu ukázat miláčka rodičům až tak po měsíci, ne po týdnu, kdy jsme spolu, ale jedno vím jistě. Na tohle originální seznámení jen tak nezapomenu!
Autor Agnesita, 10.08.2006
Přečteno 406x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkný, sice žádná extra zápletka, ale zase to nebylo moc složitý a navíc jsem trošku zasvěcena do aktální situace, takže to, co tam nebylo, jsem si domyslela. No líbí se mi to, seznámení při vytahování káry z kanálu je fakt originální:)

14.08.2006 18:57:00 | Linushka

Hm..souhlasím, je to celkem zajímavý, ale nějak mě to nenadchlo, ale nezoufej, já sem prostě člověk, kterého jen tak něco nenadchne..

12.08.2006 08:30:00 | -Jojo-

celekm zajímavý

11.08.2006 22:23:00 | Muta cum liquida

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí