Dálkáč

Dálkáč

Anotace: Kdo koho ovládá?

Dálkáč
Nemyslím dálkový běh, mám na mysli dálkové ovládání.
Mám ho rád a přitom vím, že mi bere čas, zdraví, baterie i vkus.
Je spojován dnes s kdečím od televize, rádia, PC, sekačky na trávu až po nás.
Já jsem nástrojem těch, co nás zásobují různými pořady. Chci toho stihnout co nejvíce, a tak přepínám sem a tam. Kdyby nebyl, chodil bych i žil jako dřív. Od té doby co je, už to nejsem já. Dálkové ovládání je jako trifid, bolševník či přenosná nemoc. Nabídne pozlátko a přitom je to mucholapka, na nás, na lidi.
Autor umělec2, 21.08.2006
Přečteno 242x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já je neznám ale pěstuji. Oni mne za to mají rádi. Já je ne ale bojím se jich tak co mi zbývá.

23.08.2006 15:59:00 | umělec2

Já nemám ráda, aby mne kdokoliv a cokoli ovládalo a navíc je dokázáno, že když používáme ovládač místo svých nohou a rukou, přibereme za rok jedno a půl kilogramu, bez legrace, fakt... a docela mne potěšilo, že znáš trifidy...(:-))

21.08.2006 18:35:00 | Mara*

Mně se ovládač porouchal a jelikož jsem strašně línej tak to raději ani nezapínám abych to pak nemusel vypínat. A má klid!

21.08.2006 17:12:00 | umělec2

Vyhoď ho z okna :o)...Ale teď vážně. Je to do nás tlačeno horem dolem a je třeba se aktivně bránit. Dobrá úvaha, možná ještě doplnit nějaké řešení.

21.08.2006 17:05:00 | Aglája

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí