Kus mého já!

Kus mého já!

Anotace: Tato dá se říct povídka povídá o kousku mého života, který stále pokračuje a pokračovat doufám ještě dlouho bude!

Sice říkám, že se nemám moc dobře a že nemám štěstí v lásce atd…… ale protože hodně lidí se na světě nemají o moc líp, tak myslím, že já, i když si stěžuju kolikrát na můj život, tak není zas tak hrozný.
Mnoho lidí se mají stokrát hůř a chtěli by mít mé problémy………
Co nemám? Mám Šťastnou a zdravou rodinu, i když jsou naši rozvedení, mám dobré známky ve škole a dobré kamarády. Jediný, co ještě nemám, co mi schází, je láska! Ještě jsem nenašla kluka, se kterým bych byla strašně moc šťastná a spokojená, ale myslím, že toho asi v patnácti nepotkám. Po jednom rozchodu se trošku bojím a jde mi těžce někomu věřit.
Ale přesto mám své kamarády, kteří mě podrží a nepustí! To každý nemá a já jsem za ně moc vděčná!! Hlavně za mojí kámošku, se kterou už se kamarádím třetím rokem. Si to ty Deny! Kdo jiný…… “Nevíš, kdo je tvým přítelem, pokud se s tebou neprolomí led“ a podle tohoto citátu jsme se začly kamarádit. Něco se stalo a ty si mi pomohla (sama víš co), prolomil se pode mnou led a tys mě zachránila! Vždy, když je jedna z nás smutná, tak se jí ta druhá snaží nějak pomoct a prožívá to s ní…… Vždy, když sem byla smutná a na dně, ty si mě dostala zpět na břeh. Když se směješ, směju se s tebou a když pláčeš, pláču s tebou… tak je to i naopak. Víme o sobě všechno a přesto se máme rádi a kamarádíme se!
Nevím, co bych si bez tebe počala… sem moc ráda, že tě mám a že mi se vším pomůžeš a důvěřuješ mi! Nikdy bych tě nezradila! Sice se někdy pohádáme, ale hned se zase usmíříme a to ke každému kamarádství přeci patří. Jsme celkem odlišní, ty máš jiný vkus na různé věci a nikdy jiný názor, ale zase máme moc společných vlastností…… Myslím si, že si jsme tak blízko taky hlavně tím, že jsme obě zažily stejné věci.
„Je třeba být si trochu podobní, abychom se měli rádi, ale trochu rozdílní, abychom se milovali“ (samozřejmě v našem případě jako kamarádky) a to je náš případ. Kdybychom byly stejný, za chvíli by naše kamarádství omrzelo…… Mám tě moc ráda takovou, jaká si a měnit tě nechci, ani nebudu!
Děkuju ti za všechno, co si pro mě kdy udělala a děláš! Děkuju ti za to, že mi věříš, nikdy mě nezklameš a máš mě ráda takovou, jaká sem. Doufám, že pouto našeho kamarádství se nikdy nerozbije a když už jo, tak v dobrým! Kdykoliv budeš chtít pomoct, víš, že můžeš za mnou klidně přijít a já ti vždy s otevřenou náručí ráda pomohu! „Přítel je ten, kdo o vás ví všechno a má vás pořád rád“!!
Mám tě moc ráda, Deny!!
Autor Lussy, 21.08.2006
Přečteno 334x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc se mi líbí, jak píšeš, jak uvažuješ. Vztahuji to na všechny tvá díla. Dala by jsi mi tvůj mail nebo icq? Napiš mi je prosím na můj mail: Michi19@seznam.cz
díky předem

29.08.2006 20:55:00 | Muta cum liquida

a

29.08.2006 20:53:00 | Muta cum liquida

diki lucko,ja tebe tagy....:),nemusím znovu opakovat to,co uz sem ti 100x rekla...diki že si:)

22.08.2006 20:20:00 | Denda

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí