Že by můj život?

Že by můj život?

Anotace: Přečtěte si to, jestli chcete,ale není to nic moc.Jen názor na sebevraždu a pohled na můj život. Jestli se dočtete až do konce,tak jste dobří.Stejně je to prkotina.A třeba to i okomentujte:) Děkuju- takova je skutecnost

Přemýšlím, zda vám mám své myšlenky sdělit nebo ne. Ale po přečtení povídky „Poslední zamyšlení“ od pisatele Walome, jsem se rozhodla, že net je vlastně dost velký a já nikoho nenutím, aby to četl, takže to vlastně napsat můžu:o)
Je mi 16 let.. Neměla jsem moc pěkný dětství, vlastně..mám strašně málo pěkných vzpomínek. Nejvíce převažuje křik, hádky a pláč. Mám agresivního otce, bohužel. Po 20 letech manželství se mamina rozhodla, že to dále snášet nebude a odstěhovala se se mnou (mám 3 sourozence a ti chtěli zůstat, i když je nečekalo nic dobrého). Moje mamina můj obdiv, že jeho krutost snášela tak strašně dlouho. Bil mé sourozence i matku, ale na mě vztáhl za 9 let mého života, co si vzpomínám, ruku jen 2x. Nechápu, jak je to možné.
Vždycky jsem všem záviděla jejich báječné otce. U rozvodu se u mě hádal. Měla jsem ho ráda, ale nechtěla jsem s ním žít. Měla jsem ho navštěvovat každý sudý týden. Po třech letech pomlouvání mojí matky a přemlouvání, abych k němu šla bydlet, si mě přestal vyzvedávat. Bez vysvětlení. Bylo mi 12 a můj vlastní otec mě zavrhl. U soudu řekl, že jsem se k němu chovala arogantně.. a přitom já z něj měla strach.
Je mi 16.. Mám za sebou mnoho bolestivých hádek s mojí odvážnou matkou, která se postavila celé naší ex-rodině. Po té poslední jsem měla modřiny na těle? Ale ty se brzy ztratily a vše je zase na dlouho v pořádku. Po hádkách s otcem a jeho opovržením mou osobou mi zbyly jizvy.. ale na duši. Když se nad tím zamyslím více, tak ho vlastně nenávidím a přitom..
… a přitom přes to přese všechno bych si přála, aby vše bylo v pořádku, abych za ním mohla přijít a říct mu, co je nového.

Upřímně řečeno, mamina mě poté trošku rozmazlovala a ze mě začal růst drzý rošťák.. Už mě nezvládá. Jsem živel.
Mám za sebou pro mě bolestné rány osudu (i když jsou lidé s většími, vím). Mnohokrát jsem přemýšlela nad sebevraždou, kvůli otci. Ale pak přišla segra a řekla mi: „Nebuď blbá. Víš, kolikrát já už seděla ve vaně s žiletkou v ruce? Ale takový potěšení nikomu neudělám. Ukaž jim, sakra, že jsi lepší.“ Vím už, že on za to nestojí, je to ubohej zmetek. (A kromě toho..já se bojím bolesti;o)) A stejně, sebevraždou bych nic nevyřešila. Copak jsem srab????
A tak jsem si řekla, že to zkusím zahnat cigaretami. Začala jsem tedy kouřit..Vydržela jsem to týden.. Přiznám se, že se mi to hnusný a při kouři z cigaret se dusím.. Tak že by alkohol? Nerada zvracim:D takže všeho s mírou?
Jsem tedy slaboch, když všechno řeším tabulkou čokolády? (ale „klustá“ nejsem ani trochen..)
Všichni kouří z frajeřiny nebo ze slabosti. Walome měl pravdu. Ale já to překonala. A jsem ráda.
Takže lidičky-pro ty, co se dočetli až sem-, nekažte si zdraví a radši jezte čokoládu. A žádný sebevraždy, buďte lepší a silnější!!

Děkuji za váš čas strávený čtením téhle prkotiny?
Autor Katitek, 25.08.2006
Přečteno 414x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tabulka čokolády vyřeší každé trápení... skoro..:-)))

24.07.2007 10:03:00 | Zasesevracímkpřezdívcezorik

Hodně mi to připomíná můj život vyrůstala jsem v dost podobných podmínkách.Otec se odstěhoval a pro mě se stali v životě nejdůležitější 4 lidi mamka,mamky přítel,kámoška ale hlavně sgra Lenča.Všichni se zabyli při autonehodě,zůstala jsem s mamčou sama.Začla jsem hodně pít a kouřit.A o sebevraždě jsem přemejšlela dost často to mi věř a to je mi jako tobě,musíš najít důvod proč žít a nejenom existovat.Jinak jsem ráda že jsi to zvládla.

20.10.2006 23:48:00 | Snyty

Mám hodně podobný zkušenosti a vzpomínky...A myslím že nikdo není tak spokojenej sám se sebou aby nikdy o sebevraždě nepřemýšlel, jenom málokdo se k tomu ale opravdu dostane.

26.09.2006 20:26:00 | Zane

Chtěla jsem tím říct, že se všechno dá zvládnout.. Nejsem moc optimista, ale..na všem by se měla hledat ta světlá stránka věci.. Třeba ty-máš úžasnou kámošku a rodiče, jak jsi sám napsal, pro ně žij:)

27.08.2006 10:39:00 | Katitek

Jo, to je mi jasný že jsi to sem napsala, abysme Tě litovali. A je dobře, žes to napsala. Ono to neni lehký psát něco i sobě a dát to na server,i když je to anonymní...

26.08.2006 23:36:00 | Walome

Víš, nenapsala jsem to sem proto, aby mě někdo litoval. Jsou na tom lidé mnohem hůř, než jsem já a já to vím. Vlastně jsem tím chtěla říct, že .. to chce asi jen pevnou vůli (a u mě i krapet odporu:)) a dá se zvládnout vše. Mám heslo: Po dešti vždycky vyjde slunce, a to zákonitě, a někdy se objeví i duha..

26.08.2006 20:47:00 | Katitek

Teda, nevím co na to napsat. Častokrát si uvědomuji, že se ve svém životě většinou zabývám prkotinama a uvědomím si, že jsem na tom dobře, tedy rozhodně ne tak zle, jak si někdy myslím. A všude okolo mě je spoustu ůkazů o tom, že si nemám na co stěžovat. A Ty jsi jeden z nich. Já si neumím představit, že bych neměl domácí zázemí jaký mám.
A je bezvadný, že jsi sem napsala svůj příběh, občas si potřebuju připomenout, že jsou na tom lidi mnohem hůř a musejí snášet větší hrůzy, než já si dokážu představit. Nevím co dál napsat.

26.08.2006 19:46:00 | Walome

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí