Tanec

Tanec

Anotace: Jedna dívka si uvědomí, co je pro ni důležité ...

„Nemůžu. Promiň, ale já nemůžu dál.“ Povídala jsem tiše Tomovi. Tvářil se hodně zklamaně.
„Je to kvůli jinému klukovi?“ Zajímalo ho. V jeho krásných hnědých očích byla tak velká bolest. Mlčky jsem zavrtěla hlavou.
„Ne, nikdo jiný v tom není. Je to moje chyba. Můžu za to jenom já, nikdo jiný. Celý život jsem žila pouze tancem. Tančila jsem pořád. Bylo to pro mě vším. A teď jsi přišel ty. Bylo to s tebou úžasné. Poznala jsem něco, co jsem nikdy nezažila. Připadalo mi to tak neskutečné, lítala jsem v oblacích, ale najednou jsem se začala dusit. Možná sis všiml, že poslední dobou jsem byla jiná... Cítila jsem se jako svázaná, jako bych se dusila. Jen když tančím, tak jsem zase volná. Nemůžu takhle žít. Potřebuji volnost pořád, nejen když jsem na pódiu. A moje volnost je tanec. Takže nemůžu žít bez tance, bez něčeho, co je mou nedílnou součásti. Je mi čtrnáct, mám největší šanci se prosadit. A já chci být nejlepší. Celý život dřu a čekám, až přijde tato chvíle. A ona teď přišla. Zítra odjíždím do Londýna. Mám možnost se učit tančit v jedné z nejlepších škol na světě. Znamená to pro mě opravdu hodně. Začíná mi nový život. Budu mít možnost splnit si své tajné sny a přání, chápeš?“ Mluvila jsem se zapálením, ale Najednou si uvědomila jeho bolestný pohled. „Je mi to líto.“ Pohladila jsem ho po rameně. Mlčky kývl. Pochopil, že se někde stala chyba a nyní už ve svém srdci pro něj není místo. Byl to nevyrovnaný vztah, vždyť já jsem oproti němu ještě dítě.
„Je to tvé rozhodnutí. Nemůžu Ti zasahovat do života... Přeji Ti hodně štěstí... Běž a tanči, můj malý andílku.“ Objal mě a vtiskl mi poslední polibek do vlasů. Pak se otočil a kráčel pryč. Povzdychla jsem si. Pokud si myslí, že to pro mě není těžké, tak se mýlí. Mám ho ráda, ale tanec je pro mě něco víc. Miluji ho a žiji pouze jim. Setřela jsem slzu, která mi stekla po tváří ... Ještě dlouho jsem se dívala na cestičku, kterou odešel... Tak hrozně moc nenávidím loučení. Vím, že jednou tohoto okamžiku budu litovat. Nikdy nenajdu nikoho, jako byl on... On je jen jeden...
Autor Lilein, 08.11.2006
Přečteno 276x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí