Životní zlom jménem Šimon I.

Životní zlom jménem Šimon I.



Procházím se podzimním parkem. Myšlenkami se neustále vracím do minulosti. Nejspíš bude na vině tohle depresivní roční období… Říkám si, jestli bych se zachovala stejně jako dřív, pak si pokaždé uvědomím, že je to ztráta času… Neustále se však snažím vypátrat v každém svém zkrachovalém vztahu chybu, po které se vše zhroutilo jako domeček z karet. V porovnání s mými přítelkyněmi si opravdu myslím, že něco dělám špatně, a tak vinu neustále hledám na své straně. Není možné, abych se ve svých dvaadvaceti letech mohla „pochlubit“ pár vážnými vztahy, které však nepřekročily hranici tří měsíců. Občas v baru narazím na chlapa, který mě neuvěřitelně přitahuje a skončíme v posteli, ale i tak jsem ráda, když si ráno sbalí svých pět švestek a já si můžu opět užívat nezávazné svobody. Nejspíš jsem ještě nedospěla do role, abych sbírala cizí špinavé ponožky po celém bytě a dělala někomu služku. Dochází mi, že jsem však na něco zapomněla… Před rokem jsem narazila na člověka, který mi úplně změnil život. Nikdy bych nevěřila, co všechno bych udělala pro chlapa, pro lásku. Vždy jsem odmítala dělat někomu druhé housle, tohle však bylo jiné. Asi to byla opravdová láska...
Autor Mary.Cocaine, 06.11.2011
Přečteno 336x
Tipy 2
Poslední tipující: Liška76, blue
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no pokud si předtím nedokázala udělat vše, pro něj, pro lásku, nebyla to pravá láska..
ale možná je lepší jen mít rád.. někdy je to normálnější :)

02.12.2011 21:38:51 | blue

A zase!Nikdy se nepodceňuj!Piš,piš a zase piš..hodně moc si ulevíš!A píšeš hezky.Pac

07.11.2011 20:46:38 | Liška76

Já vím, jsem nepoučitelná :) Jinak moc děkuji :)

07.11.2011 16:28:47 | Mary.Cocaine

S odpuštěním..ano děláš chybu!Obviňuješ sama sebe!Ji nak napsané to máš moc hezky.A neboj vztah se nemusí hledat..ten pravý si tě najde sám a nečekaně a né v baru.Pac

07.11.2011 09:09:43 | Liška76

Anotace: Úvod do něčeho nového... Tak uvidíme, co z toho vzejde. Zatím jsem to nedokázala pojmenovat, jen prozatimní název, tak snad později...

06.11.2011 16:43:35 | Mary.Cocaine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí