Malá prsa

Malá prsa

Anotace: ze šuplete - Po dnešním dni, kdy bylo problémů víc než by si admin přál, přihodím trochu sexu...

.

C = Cvokař, P = pacient
____________

C: "Tak co vám schází?"
P: "Trpím šíleným pocitem méněcennosti, pane doktore."
C: "V čem vaše potíže konkrétně spočívají, slečno?"
P: "Mám toho víc. Například... podívejte se na má mrňavá ňadra."
C: "...Hm... někomu se malá prsa přece líbí. A vy máte dokonce moc pěkné bradavky. Zase si blůzku oblečte, slečno. Co máte dál?"
P: "Tady... na vnitřní straně stehna, docela nahoře, mám nehezkou pihu."
C: "... Hm... tu vám může odstranit dermatolog, když budete moc chtít. Plnoletá už jste. Dál?"
P: "Strašně mě vždycky psychicky rozhodí nějaká poznámka, kterou o mně někdo utrousí."
C: "Než budeme pokračovat... tak, prosím, oblečte si zase ty kalhotky a sukénku. Děkuji... Řekněte mi nějakou konkrétní poznámku, která vás rozladila."
P: "Tak třeba zrovna před chvilkou, když jsem šla k vám. Upadla jsem na schodech. Kolem šel pán s malým chlapcem a povídá: "Vidíš, ještě jsou na světě větší střeva, než jsi ty!"
C: "Nemůžete se nad to povznést? Někomu pomáhá trapnou situaci obrátit v žert."
P: "Co byste na mém místě tomu fotříkovi řekl vy?"
C: "Já? No třeba... sice jsem se málem přerazila, ale tvůj tatínek může doma mamince vyprávět, kde uviděl tak nádhernou pihu."
P: "Vy jste dobrej. Jenže vy to vidíte z mužského pohledu. Vy chlapi snad ani na nic jiného nemyslíte."
C: "Nezlobte se slečno, ale mladá, hezká děvčata, tak málo oblečená jako vy, nám moc šancí nedávají. A to ještě určitě pomýšlíte na silikony."
P: "Jak to víte?"
C: "Na to nemusím být ani psychiatr. Máte přítelele?"
P: "Teď už zase jo."
C: "Chce, abyste šla s prsama na operaci?"
P: "Já nevím. Chodíme spolu dva dni."
C: "Aha. Předpokládám, že jste spolu ještě neměli styk."
P: "Cože?"
C: "Myslím - pohlavní styk."
P: Ahá - vy předpokládáte, že jsme spolu ještě nespali? To předpokládáte špatně, pane doktore."
C: "Přestávám se v tom orientovat. Tak vy trpíte pocitem méněcennosti, ale sexuální život máte poměrně bohatý, je to tak?"
P: "To sedí. Chtěla bych se totiž vyspat s mým šéfem, abych měla větší prémie, rozumíte? Ale on mě hnusně urazil!"
C: "Copak vám řekl?"
P: "Že s blbejma nespí... a jestli to na něj ještě jednou zkusím, že poletím!"
C: "Tohle, že vám řekl váš nadřízený? Tady v ČECHÁCH? ...Hm... Dám vám tablety - jmenují se placebo, ty vám určitě pomůžou. A vyřiďte vašemu šéfovi, že si ho nesmírně vážím. Na shledanou."

Autor Aťan, 15.02.2012
Přečteno 878x
Tipy 16
Poslední tipující: Sarah, Mademoiselle Drea, jima, Kyška, hanele m., Špáďa, Iv
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já bych chtěl napsat to co black sardinian, ale to se nehodí. čtu tě celé odpoledne až do teď, a pořád mě to baví.

05.09.2012 20:51:04 | CCGREE

...a měl jsem takovej divnej pocit, že mě někdo sleduje :)

dík za návštěvu

05.09.2012 22:28:26 | Aťan

kam na to chodíš? čte se to vážně dobře...

19.02.2012 10:46:06 | Black Sardinian

Díky. :-)

...napíšu vzkaz

19.02.2012 10:54:56 | Aťan

Díky za pobavení takhle po ránu! :)

Každá máme něco - někdo prsa malá a touží po zvětšení, někdo prsa velká a touží po zmenšení. Některým chlapům se líbí malá, některým zase velká... Lidé jsou různí a v tom je to kouzlo. :)

18.02.2012 09:36:40 | Mademoiselle Drea

...mně se v mém věku líbí prsa alespoň nějaká :-)))

18.02.2012 10:06:31 | Aťan

Přímo ze života - hezké polechtání bránice.

17.02.2012 19:17:18 | jima

Inšpirativné! Ale nás neoblafnete, vy muži. Stejně všichni chcete duchaplnou a zároveň k vám vzhlížející cudnou kur.u

16.02.2012 21:26:29 | Kyška

Já nechci mluvit za ostatní, ale mně by se to tak líííbilo...:)

17.02.2012 07:08:55 | Aťan

:-)) A je to venku.

17.02.2012 12:34:21 | Kyška

Co???

17.02.2012 12:40:48 | Aťan

ovšem zdaleka nejvtipnější je to klikátko nahoře: Zpět na Malá prsa :oD

16.02.2012 13:37:22 | hanele m.

hanele, tzv. kouzlo nechtěného :-))

Včera jsem koukal na dokument s Formanem, a ten si v "kouzlu nechtěného" (vlastně chtěného) chrochtal blahem, ...skvělej chlap.
Teď když dostane zakázku, tak má oblíbenou repliku: "jděte do háje, jsem v důchodu a líbí se mně tam!" :-)))

16.02.2012 14:33:20 | Aťan

to muselo admínovi pošramocenou dobrou náladu vyspravit :o)
některé jsme hrozné.. :o)

16.02.2012 13:36:22 | hanele m.

...asi má jiné starosti než malá prsa :-))

koukám že přibylo další vylepšeníčko

16.02.2012 14:36:15 | Aťan

nevím včil kerý vylepšeníčko myslíš páč Ten-co-ho-nezajímají-prsa maká jak šroubek!

16.02.2012 14:41:48 | hanele m.

no právě... svítí mně komentáře přijaté i odeslané, Pavel na prsa malá ani velká asi nemá čas, což je pro Literáky dobře :-))

16.02.2012 15:09:24 | Aťan

snad si najde občas čas aspoň na malá kuřecí nebo větší krůtí - aby mu to nasazení vydrželo - a on nám :o)
a ještě by to chtělo avíza pro třetího - x-tého příjemce - abysme nepomlouvali za zády :o)

16.02.2012 16:13:32 | hanele m.

Cháááá :))) ST

15.02.2012 23:02:33 | Iv

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí