Frodo

Frodo

Anotace: Byla to má hloupost..(fact vs. Fiction)

Ač velmi neuvěřitelné, patřím lépe řečeno patřila jsem k těm, co se věnují chovu kočkovitých šelem.
Ke lvu Frederiku XIV jsem přišla náhodou přes známou mojí tety. Znala se totiž s jedním cirkusákem a právě z cirkusu Frodo, jak jsme mu začali říkat, pocházel. Narodil se tam a nikdy nepoznal žádnou jiskru svobody.Pohybovat se směl jen v manéži, jinak žil v kleci 3x4m.
Na lidi byl ovšem zvyklý a měl je rád. Vlastně byl na týraného lva celkem hodný a důvěřivý. Jediný odpor měl k biči.
Koupili jsme ho za necelých 450 000.
U nás na zahradě mezitím vznikl výběh o velikosti 20x80m, s celou řadou hraček, šplhadel, provazů a malým jezírkem.
S Frodem jsme si skvěle rozuměli už od první chvíle, byl to takový chupatý slaďouš. Ráno mě a půlku vesnice probouzel svým řevem a večer bylo z balkonu slyšet jeho pronikavé vrnění při večeři. Tak šel čas a ve Frodovi se začali projevovat pravé lví geny. Už neposlouchal na slovo a někdy s ním bývalo celkem těžé pořízení, vždy jsme to zvládli.
Moji rodiče si bohužel nemysleli už od začátku, že lev je vhodným domácím mazlíčkem. Rýpli si proto pokaždé, co se na mé paži objevil škrábanec nebo modřina. Netrvalo dlouho a ve Frodovi se projevil skutečný, dravý, lví bojovník. Začali první problémy, ty se stupňovali až mi nakonec přeskočilo. Asi ano, opravdu mi přeskočilo..popadla jsem bič od koní, vlesla do klece a máchala s ním sem a tam. Frodo bohužel zjistil, kde se nachází moje Achilovka. Neváhal a kousl. Nepovolil dokud jsem neupadla do bezvědomí. Pak si pamatuju jen lví řev, slzy, a bílé větlo nad hlavou.
Po dvou týdnech v nemocnici za mnou opět začali pouštět návštěvy. Přišli rodiče a má první otázka byla co je s Frodem.
Asi jsem se na to neměla ptát tak brzo..zvýšil se mi adrenalin a já zase upadla do bezvědomí..
Už je to půl roku co se Frodo prohání po nebeských savanách. Moji rodiče neváhali a ihned po tom co mě vytáhli z klece nechali Froda zastřelit.
Neprodali ho, prostě ho nechali chladnokrevně zabít. Teď už půl roku bloudím po opuštěné kleci, sedávám na jeho oblíbené větvi a představuju si jaké by bylo mít ho tu a znovu se zavrtat do jeho tvrdé a nepoddajné hřívy.
Přišla jsem o něj z vlastní hlouposti, jenomže má hloupost někomu vzala život. Nedokážu s tím žít, proto to musím udělat. Musím..Už brzy budeme zase spolu Frodo.
Autor Er., 22.06.2012
Přečteno 316x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí