Svět není tak zlej, Lily

Svět není tak zlej, Lily

Anotace: ...

 

V noci chodila přes nádraží. Tma jí stíny líbala rty a v očích tančily odrazy světel a možná i hvězd.

 

Chodila přes nádraží, je to jako včera. Včera v pátek šla přes nádraží a její kočičí oči se probourávaly tmou, ruce měla v kapsách a přes rameno tašku. Punk's not dead. Červené áčko. Good night, white pride. Bylo toho moc, co měla na té tašce. Vždycky jsme se pozdravili, vždycky poprosila o cigáro, vždycky ho dostala a pak šla zase dál. Na nádraží jsme byli všichni. Hlavně v pátek v noci.

 

Přes nádraží chodila od Sna, ke Snovi chodila z Bunkru a do Bunkru chodila z Vraha. Ve Vrahovi hráli vždycky jinak. Jezdily tam ztracený existence z celý Evropy a všichni tam vždycky strašně pili, hulili a kecali. Víc než ta hudba byl důležitej ten pocit. Že je jiná, protože poslouchá to, co ostatní ještě neslyšeli. A neuslyší. Všude byly potrhaný plakáty, země zasraná od kemrů a popela a nedopalků cigaret. A všecko to bylo moc tvrdý. Na její útlý tělo, punčochy, který si sama potrhala manikúrníma nůžkama a o tři čísla větší černý triko, na který jí vždycky někdo něco vylil. I na tu tašku to bylo tvrdý.

 

Když se po koncertě vymotala z Vraha, šla do Bunkru. Do Bunkru se chodila schovat a chodila se tam i najít. Dunění z repráků, které byly nahodile rozmístěné po všech stěnách a rozích a koutech klubu ji nutilo zapomenout na všechno a nechat se volně unášet pryč. Rytmy. A tlučením jejího srdce. Měla ho až v uších. V Bunkru byla hlavně tma a kde byla tma největší, tam chodily buď smažky, jinčí ztracený existence, páry a nebo úplně všechno dohromady. Když ji tam pak někdo zatáhnul, jedna z těch existencí, co ji nejprv líbala, ale pak si na záchůdcích chtěla společně zapíchat, koitálně i nitrožilně, našla se a začla hledat Sna, protože Sen tam byl skoro každej den.

 

Sen každý pátek v noci věděl, co ho čeká. Nevyhledával ji, ale když přišla, nikdy ji neodmítnul. Byl něco jako bůh, protože chtěl zdánlivý maličkosti a každý mu dával mnohem víc než to. Protože každej věřil, že Sen zná pravdu. A Sen zná odpověď. A Lily taky.

       Nejmenovala se Lily a Sen se nejmenoval Sen. Lily se ve skutečnosti jmenovala Vlaďka a říkala si Lily,

       protože se jí Vlaďka nelíbilo. Snovi se říkalo Sen, nikdo nevěděl proč a jeho normální jméno už asi každý zapomněl.

Vždycky se chtěla vypovídat a vždycky chtěla slyšet, že svět není tak zlej. A Sen jí to vždycky řekl. Svět není tak zlej, Lily. A ona ho pak za to vždycky objala a dala mu svoje poslední cigáro a polibek. Když pak Sen dokecal se svejma kámošema (ale on vlastně kámoše neměl, nikdo jsme neměli kámoše, všichni jsme tu byli jenom sami pro sebe), smažkama a ztracenejma existencema, vzal Lily za zadek a vedl si ji domů. A ona chtěla být spasena a on měl chuť někoho spasit. A když u něj v bytě překročili pár spících existencí, co u sebe nechával, protože neměly kam jinam jít, šlehnul si a nikdy jí nenabízel, protože Lily to prostě dávat nechtěl. Povalil ji na zrovna volnej gauč a udělal, co bylo potřeba.

 

Od Sna Lily chodila přes nádraží. A na nádraží jsme byli všichni. Na lavičkách a na zábradlích a někdo právě chcal do koše pod jízdním řádem směr tam a tam. O koš opřenej spal jeden z těch, co neznali Sna, aby je pustil k sobě domů, protože neměli kam jinam jít. Vzadu se praly tvrdý ztracený existence o kousek svýho ega a ty méně tvrdý se o sebe sjetý opíraly na schodech. Mládež sobě. Všichni měli tváře zbědovaný vlastním vlastně podělaným životem a Lily chtěla cigaretu, protože dala Snovi svou poslední. Dostala ji a šla. Protože bydlela o pár ulic dál, doma ji už čekali a když otevřela dveře, v zhasnutý ložnici se přivítala, zase rozloučila dobrou nocí a mířila do svýho pokoje.

 

 

V pátek v noci chodila Lily přes nádraží a stejně se vždycky vrátila domů.

 

 

Autor Kaitlynn, 06.08.2014
Přečteno 782x
Tipy 30
Poslední tipující: Žluťák, mkinka, Nevratný obal, tall&curly, anonymka, Minna Seayard, Papagena, boneslash, Akrij8, Vyvrženec, ...
ikonkaKomentáře (21)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jó, zracený existence, dunění repráků a je toho víc, co dokáže strhnout mojí pozornost. Tohle je povedený psaní. :)

02.05.2019 15:17:58 | Nevratný obal

Vážně pěkné. Povedlo se Ti to. ST

17.04.2016 19:36:26 | Minna Seayard

Děkuji. :)

17.04.2016 19:50:42 | Kaitlynn

A dál?

22.11.2015 18:00:44 | DonBirell

Dál nic. A nebo víc?

24.11.2015 22:02:38 | Kaitlynn

Dlouho jsem tu nebyl a vidím ,že jsem se vrátil právě včas abych si přečet tohle skvělé dílko. Jen tak dál, jen tak dál... ST.

20.11.2014 00:47:55 | Eru Alonnar

Vážně hezky se to čte a umí to zatáhnout do svojí atmosféry a prohození už stereotypní hlášky "Svět není tak zlej, Lily." to dodává tomu světu na důvěryhodnosti a to se mi strašně líbí. U mě to má za 1.

18.10.2014 14:57:20 | Bunnymir

je to, hmm, zajimavy, jednak je to atmosfericky, ale i castecne schizofrenni, alespon stylisticky, nejaky ty carky mimo resit nebudu, ale co dost bije do oci - spisovnost a nespisovnost.. asi by to chtelo urcity sjednoceni.. osobne bych byl pro tu -y, -nej, atp. verzi, ale vety jako: Když pak Sen dokecal se svými přáteli... proste v tomhle kontextu bijou do oci.. nicmene je mi to az neprijemne blizko, na nejaky slohovy cviceni a znamkovani v tomhle pripade rezignuju, nevlece se to, hezky se to cte a mozna to i nekomu neco da, kazdopadne doufam ze je to cista fikce, pze jestli ne, tak potes prdel. ale dosti slovnich prujmu, ciselny hodnoceni nastesti nevyznavam a nevyjadruju se k nicemu, co mi nic nedalo, takze asi tak :)

13.10.2014 00:40:00 | Jen tvůj anděl

Děkuju moc za vyjádření, od tebe si toho vážím. Se spisovností a nespisovností se uvnitř sebe pořád mlátím, takže to, co z toho občas vznikne, je pěkný mišmaš. Třeba to někdy ještě poupravím.

Čistá fikce to není, ale o mně to není taky. Je to spíš o tom, co každý den vidím nebo jsem vídávala. Splácnuté dohromady.

13.10.2014 04:35:24 | Kaitlynn

Tvůj styl psaní se mi moc líbí - je pro mě příjemně čtivý. V člověku to po přečtení zanechá kus z té atmosféry.

18.08.2014 20:08:11 | angel.soul

Škoda že to není delší o nějakou epickou rovinu. Našlápnuto to má dobře. Sem tam dokonce jako bych čet Topola. A Topol je nejlepší na světě.

09.08.2014 21:02:11 | Nikotin

Mělo to nějak vyburcovat a pak kopnout do nosa, ale to se mi jaksik nepovedlo. Ale dík, návyku.

09.08.2014 21:27:37 | Kaitlynn

Pěkný. Moc pěkný. Líbivé.

07.08.2014 20:25:43 | Laven De Brig

Dík.

07.08.2014 20:59:56 | Kaitlynn

Neni za co

07.08.2014 21:06:50 | Laven De Brig

:))

07.08.2014 21:07:11 | Kaitlynn

:-D

07.08.2014 21:07:47 | Laven De Brig

Sice povídky z tohohle prostředí moc nemusím, ale napsaný to máš hezky :)

06.08.2014 22:52:40 | iluzionistka

Děkuji, iluži.

06.08.2014 23:00:37 | Kaitlynn

To se mi líbí !

06.08.2014 21:46:49 | Frr

Tak to je dobře!

06.08.2014 21:52:37 | Kaitlynn

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí