Není hovno jako hovno a nebo snad ano?

Není hovno jako hovno a nebo snad ano?

Bylo ráno a v místnosti děsnej smrad.Náhle někdo vyskočil z postele, jako by se už měl co nejdříve pos... .Místnost byla nóblesní, všude samí přepych, samé zlacené předměty, ale puch byl stále stejný, ba snad i větší.

Muž přidal do kroku, aby si už konečně ulevil, aby to nevytrousil na jednom z nejdražších koberců světa.
Otevřel dveře, usedl na přepychový hajzlík, a s úlevou mírně zatlačil. Najednou se ozval hřmotný prd, a pak znova, a ještě jednou.Na nadčasově moderním záchodě, se nad jeho hlavou skvěla státní vlajka.Napravo i nalevo také, ba dokonce i na dveřích.

Byl to jeden z nejmocnějších mužů Světa.Šup a žbluňk, no a představte si, hovno stejné jako u každého z nás.No, skoro.
Na hovně ani žádný zlatavý prach, ba ani stříbrný, zkrátka hnědé hovno.
Jediný rozdíl byl ten, že to byla zadnice samotného prezidenta Spojených států amerických.
Tak, že jedna rada. Žádné zbytečné mindráky, žádné zbytečné a přemrštěné zbožňování, žádné zbytečné strachy před velkými zvířaty:-).
Jo, a Konec budou mít taky stejný, snad jen funus budou míti okázalejší:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 29.04.2015
Přečteno 328x
Tipy 6
Poslední tipující: Smeglofus, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

přesné-trefné, povzbudivé, veselé až zajíkavé ST :-D :-)

29.04.2015 20:04:52 | Frr

Děkuj Vám oběma.No, nakonec se zdá, že i když je báseň vesměs o hovnu, může dokonce i pobavit:-)

30.04.2015 19:36:07 | Jeněcovevzduchukrásného

Pardon, povídka.Jo, a ještě jednou díky.:-)

30.04.2015 19:39:23 | Jeněcovevzduchukrásného

Tak to je trefa, že až zavání. :oD Jedna z mála skutečně demokratických i totalitních činností. Svobodně můžeme i musíme to dělat úplně všichni. :oD Zasmála jsem se, dík. :O)

29.04.2015 19:55:16 | Tichá meluzína

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí