Rozhovor se smrťákem

Rozhovor se smrťákem

Smrťák je můj kamarád, to nevíte?
No, a od něho vím, a dokonce jsem to vždy i cítil, že je totiž Velmi spravedlivý.On totiž přijde pro každého, Každého z nás.
Ano, už slyším Vaše námitky.
No, jo, ale někdy člověk odejde dříve, a někdy později, tak jaká pak spravedlnost.

Dobře, pokusím se Vám to vysvětlit.Mohu jim to smrťáčku kapku vysvětlit?
Můžeš, ale nevím, jestli tě všichni pochopí, snad někdo ano.
Dobrá.Tak tedy.Holým faktem zůstává, že dříve a nebo později opustíme
tento svět Všichni.

No, a teď si představte, že po životě zde na naší planetě, existuje Svět a to daleko krásnější nežli ten který doposud známe.Potom tedy je opravdu celkem jedno, jestli človík odejde dříve, a nebo později.

Má to jeden háček, a to, že tomu musí človík Věřit, a ne všichni to dokáží.
Myslím, že tohle ti uvěří hodně málo lidiček.
Smrťáku, já se fakt snažím, aby to lidi více pochopili.
No, nevím, snad aby jsi pokračoval, snaž se.
Dobrá.
Pracoval jsem v hospicu a zažil tam velké hrůzy.Většina lidiček čekala až zemřou, jelikož už na tom nemohli být lépe, ale už jen hůře.Rakoviny, .... prostě jen čekání na konec.
Vždy, když pak takový člověk zemřel, tak se dá jistě říci, že se mi i jemu ulevilo.
Jsem věřící a věřím, že život smrtí nekončí(prožitky blízkosti smrti-NDE),
a tak jsem dotyčnému vždy přál tu jeho úlevu, úlevu v tom, že nemusí stále dlouze trpět a trpět.
Víš smrťáčku, někdy jsem si říkal, kde už jseš, ale pak jsem si uvědomil,
že rozhodovat o tom kdy máš přijít, že to mě jaksi nenáleží.

Myslím, že tímhle jsi mi můj kredit moc nevylepšil, možná naopak.Teď si mnoho lidí může říci, že někdy si pro nemohoucího přijdu zbytečně pozdě a naopak.
Tak já fakt nevím, raději toho nechám.Ale já to chápu.
Nech toho, kdo bude chtít tomu uvěřit, uvěří, ale věz, že nic se neděje jen tak pro nic na nic, a všechno to má smysl i logiku.

Já ti smrtáčku věřím, fakt jo.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 25.09.2015
Přečteno 327x
Tipy 6
Poslední tipující: Jort, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Smrťáčku tenhle svět je zahlcenej materialismem sobectvím a především strachem bojíme se i sami sebe hrajem si na tvrďáky a uvnitř nekonečnej pláč po něčem co má opravdovej smysl..a to je láska milovat je to nejkrásnější co člověka potká jen možná jednou za život
Ale stojí to i za tu bolest pak.Ja vím že smrtí nic nekončí měla jsem možnost prožít zázrak.A tak když už mě zas pohltí materiálno ego a má pesimistická údobí vždy přijde to světlo o kterým ví mnoho lidí ale to musí člověk zažít buď je víra nebo ne nic mezi není to že něco nevidím neznamená ještě že to neexistuje.Jsou věci co hodně změní pohled.:)

26.09.2015 13:42:00 | xoxoxo

Ano, ego, sobectví, zlo ...., ano, to ve vašem fyzickém světě převyšuje.Ale podívej se na to z druhé strany mince, té své, konkrétní.Jistě Tě někdo zde miluje, má rád, a Ty přeci nežiješ jen pro sebe sama.Na tomhle světě je to jako s mincí, má dvě strany a naprosto odlišné.Ale má ještě jednu stranu, tu nejužší a ta je velmi vratká, tam je v rovnováze láska i zloba, a tak to prostě je:-)

28.09.2015 11:24:34 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí