Jak jsme se (ne)poznali

Jak jsme se (ne)poznali

Anotace: .

 

 

"To karmínový líčení ti ladí s tričkem."

Prohodím ledabyle k sousedovi na lavičce v horkem šeroslepé restauraci, zavánějící přicházejícím létem.


Vlastně už to není jenom „soused“ na lavičce, byl mi řádně představen a jelikož jsou přísedící zabráni váženými hospodskými utopenci v klecích, očekává se od nás vzájemný, zdvořilostmi oplývající rozhovor.

 

"Dík, můj kámoš je vizážista a s tímhle líčením si dal fakt práci, má patent na spešl oční stíny, který držej několik dnů ."

 

Hmm, další teplouš, to si musím sednout vždycky tak blbě? A tenhle má ke všemu dokonale vytesanej profil, tvrdym půvabem opálený dřevorubecký paže, dlouhé prsty končící pěstěnými nehty, předurčují ke hře „Clair de lune“ a lehoulince voní po whitewatter a potem, kterej mi vůbec nesmrdí.


Smrtící příznaky atraktivity, pro pouhý pohled z boku v zachumlaný polotmě, se mi teď vážně nehodí.
Pro jistotu se odeberu ladnou kočičí chůzí k baru objednat další rundu hasící všudypřítomných halasníků hlas.

 

Přípitek. Slavnostně bouchnutej špunt mě míjí o vlasy v nenadálém smyku končící v obličeji pana „namalovaného“.

 

„Nemusíš mě hned fackovat tvou hebkou hřívou, stačilo mi se ni dívat.“

 

Otočila jsem se a spatřila jedno monoklem přimhouřené oko, kroužit po mém úsměvu a druhé, zdravě vyhlížející, které s jiskřičkami pobavené touhy, vesele kmitalo po celé „mě“.

Autor Papagena, 17.01.2016
Přečteno 372x
Tipy 16
Poslední tipující: Loveless, AndreaM, Amonasr, Luky-33, kudlankaW, Frr, Akrij8, Pamína, Jort, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hahahaháááááááááá:-)))

01.02.2016 23:51:37 | tvořilka

tak jsi vytáhla další šampaňské...

19.01.2016 18:56:05 | enigman

to nee, pohled na jedno z malovaný oko mi stačil, spíš jsem vytáhla rovnou k němu do postele:))

19.01.2016 19:58:10 | Papagena

a pak že se lidé poznávají na ulici...

19.01.2016 21:04:24 | enigman

no vono je poznávání a poznání a taky seznamování a seznámení :)
Seznala jsem, že toho svýho poznávám od toho monoklu přes šest let a seznamuji se u něj neustále s novými poznatky:)

19.01.2016 21:29:32 | Papagena

Je to v mekterych mistech vysroubovane.

Ale me to prilis nerusi.

Celkem podarena momentka.

Emeritni bonvivan

17.01.2016 13:26:17 | kudlankaW

Děkuji za zastavení Marty , možná to časem odšroubuju až mě napadne jak:)

17.01.2016 17:03:25 | Papagena

mně se ta povídka docela líbila. Na můj vkus jsou některé pasáže až moc "přitažené". Celá tato věta drásá uši: "Pro jistotu se odeberu ladnou kočičí chůzí k baru objednat další rundu hasící všudypřítomných halasníků hlas."
Hasící halasníkův hlas, to už jsem měl dost. Špatně se to čte, zauzluje to jazyk a myslím, že je to zbytečné. Ladná kočičí chůze mě přímo dráždila. Nevím proč by krásná holka nemohla jít normálně. V každé laciné detektivce (neříkám, že je tvé psaní laciné), chodí hlavní hrdinka ladnou kočičí chůzí. Vím, že to má opsat přitažlivost té slečny, ale určitě to jde i jinak. Pan namalovaný mohl mít od toho špuntu zmalované i druhé oko:). Celkově shrnuto nenáročné, příjemné čtení, až na tu zmíněnou pasáž, ta mě štvala :)

17.01.2016 10:42:33 | Benátčan

Děkuji za přečtení a komentář. Je to přitažené "schválně", myslím, že když se to čte pomalu, jazyk se až tak neláme:)

17.01.2016 10:52:16 | Papagena

to jsem bral jako druhou možnost, že je to schválně. Nicméně zmíněná pasáž mě irituje, takže to bude mnou, čtenářem :)

17.01.2016 10:56:30 | Benátčan

Mě ta pasáž taky trochu irituje, ale poukazuje na povrchní prvoplánovou blbost myšlení hl. Postavy

17.01.2016 10:59:03 | Papagena

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí