Setkání s panem Karlem Gottem

Setkání s panem Karlem Gottem

Anotace: To co zde píši se mi stalo do puntíku, a ani mě to nijak už nepřekvapilo, ale mistrného zpěváka Karla Gotta kapku ano.

V roce 2010 jsem po letech ukončil živnost a nechal se zaměstanat.Pracoval jsem u bez.agentury a hlídal v recepci v Pařížské ulici, kde sídlilo několik firem.
Nový kolega, který mě střídal mi řekl, že se tady tak dvakrát v měsíci objeví Karel Gott a, že vždy slušně pozdraví, když prochází kolem recepce.
Jelikož jsem pan Gott, chodil nepravidelně, nikdo tedy nevěděl kdy se tady zase ukáže.

V té době jsem začal psát ty svoje "básničky", a jelikož má tchýně Gotta přímo zbožňuje, tak jsem jednu na mistra složil a nahrál svojí recitaci na kameru, pak hodil na CD, a chtěl jsem jí dát tchíni spíše jako takovou legraci.
No, a tak se stalo, že když jsem se od kolegy z práce dověděl, že tam k nám Karel Gott občas zajde, tak jsem se rozhodl mu jedno CD také věnovat.
Tak jsem zase jednou brzo ráno vstal do práce, a o tom, kdy tam příjde pan Gott, jsem neměl ani ponětí.

Sotva jsem vyšel z bytu na chodbu, něco jako by mi říkalo, abych si to CD vzal s sebou, a tak jsem se vrátil, vešel v botech do ložnice a začal hledat to CD.
Jako napotvoru sem ho nemohl najít, a při tom jsem vzbudil i manželku.
Hned, jako správná žena, se mě zeptal, co hledám, no, a když jsem jí to řekl, tak mi odvětila, že by to byla velká náhoda, kdyby zrovna tento den pan Gott přišel.

Já jsem ale již věděl své, a asi za pět minut jsem CD našel, a měl jsem z toho velkou radost.
Když jsem přišel do práce, již jsem Věděl, že to cédečko jsem nehledal zbytečně, a byl jsem si naprosto jístý tím, že tam Kája příjde.

Firma do které občas chodil, zavírala ve 20 hodin, a já si v recepci pod stolem nenápadně vyřezával do balzy komponenty(tentokrát schůdky :-) ), na svůj, po domácku vyráběný model Galéry.
Nebyl jsem ani trošku nervózní z toho, že bych měl svůj "básnický" výtvor ten den předat osobně Mistrovi.

Bylo kolem 17té hodiny a nic, 18té a nic, pak kolem 19té a Kája nikde.
Ještě mě tenkrát napadlo, jak jsem si v duchu říkal, tak Kájo, už by jsi měl dorazit, už je nejvyšší čas.Byl jsem Přesvědčenej, že dorazí.

No, a cirka kole čtvrt na osm se Mistr objevil v úzké chodbě.
Okamžitě jsem popadl již připravené cédéčko a vyšel mu s úsměvem vztříct.
Dobrý večer Mistře, dneska jsem měl pocit, že se zde objevíte, a tak jsem si pro vás vzal cédéčko, na které jsem si dovolil natočit o vás báseň.
Mistr byl zjevně zaskočen a první co řekl bylo,
no vzkutku jsou lidé, kteří vědí něco více, děkuji, děkuji.
Něco jsme ještě málo prohodili, a při odchodu Mistr ještě dvakrát poděkoval, tak děkuji, děkuji.

Na první pohled, na prví kontakt jsem cítil, že je to opravdu bezva člověk, a Velmi bych mu přál, aby s náma, zde na té naší krásné plnetce, ještě hodně dlouho a hlavně ve zdraví žil.




Omlouvám se za případné chybky, nefunguje mi opravátor chyb:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 19.01.2016
Přečteno 488x
Tipy 1
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ještě bys mohl přidat tu báseň... ;-)

19.01.2016 17:15:41 | Amonasr

Dobře, jistě ji najdu, ale ten úvod básně no, nevím, nevím jestli se to mistrovi líbylo.Až ji sem dedy fláknu, tak pochopíš.Co si pamatuji, báseň začíná odstátýma ušima, tedy za mistrova mládí:-).Tchýně pracovala tehdy, a to celý život, v ČKD, a často Mistra načapala, jak vyspává ve skladu, jelikož přes noc hrál po barech:-)

19.01.2016 17:25:14 | Jeněcovevzduchukrásného

Jestli je to opravdu tak bezva člověk, jak na Tebe zapůsobil, tak ho nepochybně i tyto básnické zmínky musely spíš pobavit, než co jiného... ;-))

19.01.2016 17:41:10 | Amonasr

Ano, jsem přesvědčen, že se popadal za břicho :-))), no dnes to nebude, ale já jí jednou najdu a pak uvidíš:-)

19.01.2016 17:53:32 | Jeněcovevzduchukrásného

Těším se už teď :-D

19.01.2016 17:55:03 | Amonasr

Dobráááá, zítra se pokusím to najít, dnes jsem psal i Frr, a po té čtyřiadvacítce, tedy pracovní:-), jsem již KÁÁÁ ÓÓÓÓ.Zatím ahojky.H.

19.01.2016 18:05:08 | Jeněcovevzduchukrásného

Prima odpočinkový večer přeju ;-)

19.01.2016 18:10:24 | Amonasr

Děkuji a přeji to samé.:-)

19.01.2016 18:17:06 | Jeněcovevzduchukrásného

Dík :-)

19.01.2016 22:37:28 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí