Skvělá hračka

Skvělá hračka

Anotace: Když je ti smutno, tak něco dělej, pokud to alespoň trošku jde

Stavím lodě a teď jsem ještě přidal renovaci starých hraček z různých bazarů a vetešáren.Dokonce jsem sehnal za pár šupů i staré, pětačtyřicet let, celkem zachovalé lunární vozítko, které mi přivezl táta z Maďarska, když mě bylo v té době pět let.
Tahle hračka je fakt skvělá.Má vzláštní motorek, který se již dlouho nevyrábí, a to se dvěma funkčníma osičkama.

Jedna pohání motorek kol, a druhá, mini fének, který je šikovně ukryt v tomto zajímavém stroji.Za kapotou pilota je pak trychtýř, na který dáte malou kuličku z polystirenu, a ona se i při jízdě této hračky nad tímto trychtýřkem vytrvale vznáší.
Navíc je zde ještě malá blikající žárovička a v předu před pilotem v kokpitu je anténa, která se ještě otáčí.

No, a aby toho nebylo málo, tak toto lunární vozítko, když do čehokoliv narazí, tak hodí kratší zpátečku a jede zase dále kupředu.
Na to, že je to tak stará hračka, tak je doknce z větší části nastříkaná metalízou a je dlouhá kolem čtyřiceti centimetrů.

Už mám dvě, ale pouze jedno konpletní, jelikož je dávám dohromady de fakto z "nekonpletních vraků".Pokud je taková hračka funkční, a navíc je vše v originálu, může stát až kolem litru.
Na to, že tyto i jiné hračky(třebas i stará auta na bohden), renovuji v pracovní době:-), a ještě mě to(a to je pro mě Obzvláště Důležité) odvádí od mích katastrofických scénářů dnešní doby, tak jsem moc rád, že mě náš Pán obdařil tímto koníčkem.

Jo, a prosím, pokud máte takovéto vozítko doma, a to v jakémkoli stavu, rád ho od Vás odkoupím.A to prosím myslím zcela vážně.Tak zatím:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 10.02.2016
Přečteno 250x
Tipy 3
Poslední tipující: Frr, lipo, Amonasr
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

stavím si leda vzdušný zámky, ale na starý kolena občas sháním modely starších aut, tanky i mašinky-musím říci, že mi to činí radost...:-D*

10.02.2016 20:19:35 | Frr

Jo, jo, obzvláště pak, když se to dá třebas i po dlouhé době zase do chodu.Staré věci mají zkrátka něco v sobě.:-)

12.02.2016 11:22:56 | Jeněcovevzduchukrásného

Super..kdysi jsem pracovala ve starožitnostech,takže chápu vášeň ke starým věcem...a "vymetání"bazarů též zbožňuji..třeba toho v Podolí.. :-)

10.02.2016 18:30:02 | lipo

Ano, skoro na rohu velké křižovatky a naproti hospoda s předzahrádkou.
Je to tak tři dny, koupil jsem tam čtyřicet let starou formuly(zatím nefunkční) za dvě stovky a parádního angličáka taky za dvě stovky od firmy Corgy, z roku 1965 s odejímatelnejma kolečkama(rarita).Tohle autíčko stojí kolem šesti set.No, a navíc jsem ještě vyškemral slevu 10%:-)

10.02.2016 18:46:22 | Jeněcovevzduchukrásného

Výborně..též jsem tam ulovila několik podařených pokladů..

10.02.2016 18:53:53 | lipo

Má na dveřích napsáno něco jako čepičář. Zřejmě tenkrát, (a to ještě dlouho po revoluci) prodával ruské čepice:-).Tenkrát to byl Neskutečný Kševt.Vím to z doslechu:-)

10.02.2016 19:00:51 | Jeněcovevzduchukrásného

:-)..to je asi fakt..

10.02.2016 19:07:11 | lipo

:-)

10.02.2016 19:23:26 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí