Rozhovor se smrťákem

Rozhovor se smrťákem

Anotace: Po delší přestávce další rozhovor

Smrťáčku, tak co, ty jsi mě zase navštívil?
Je to tak, už dlouho jsme si s polu nepopovídali, nebo ano?.
Máš pravdu, už dloho ne, ale občas si na tebe vzpomenu.
Ano?, a v jaké souvislosti?.
No , ty přece víš v jaké:-), ty toho víš víc nežli my Boží smrtelníci.

Ano, řekl jsi Boží, a to je Pravda, já jsem až po Něm.
No tak se ptej, co chceš vědět?, co tě trápí?
No, víš, nechci vědět nic, jelikož už dlouho tuším co se stane,
a to, že nás již brzy navštívíš a bude peklo na Zemi.
Ano tak to bylo, je, a bude vždy na tomto světě, nic nového pod sluncem.

A můžeš mi vysvětli proč nás stále navštěvuješ?
Je to jednoduché, aby se noví lidé rodili, musí jiní odcházet.Pokud by to tak nebylo, tak by jste se za pár století na tu pozemskou kuličku už nevešli.A to je jen jeden z důvodů.
A ty další?
Žijete v materiálním bytí, a to se zdá být Velmi reálné, ale není to tak, a jelikož je toto bytí Velmi silné, mnohé z vás, spíše většinu zvás pohltilo natolik, že jste v pasti, v pasti do které jste se dostali většinou sami a svojí chybou.
Do pasti?, myslíš dluhové?
Ano, většina z vás se tímto přeludem nechala zmást natolik, že musí mít všecho, a hlavně co nejrychleji, no a pak přinejlepším musíte pracovat od slunka do slunka, aby jste to všechno zapaltili, a nemáte už drahocený čas na svoje děti a nejbližší.
A kdo za tím stojí?
Ty to víš přeci už dávno:-), ale já ti to tedy ještě řeknu.Je to padlý anděl.
A ty mu pomáháš tím, že kosíš lidi?
Ne tak zhurta, moc dobře víš, když ti bylo jedenáct, jak odešel tvůj hodný dědeček.Ležel na zádech, pak řekl tvému tátovi, Mílo, já už musím odejít, už mě volají, a pak se otočil ke stěně a v klidu usnul, navždy.

To je pravda, ale všichni to tak nemají.
Ano, všichni to tak nemají.
A proč to tak je.
Víš, vy lidé chcete všechno vědět, a ještě navíc co nejrychleji, a přitom si ani neuvědomujete, že při zjišzění toho co jste chtěli zjistit se vám tímto zjeví zase další a další pro váa nepochopitelné věci.
Byli jste, jste a budete tak stále v kruhu neustálého nevědění, a to je pozemský Život.Kdyby nebylo Lásky, a tohoto, život by neměl žádnou cenu.

Tak, že co, neodpověděl jsi mi na mojí otázku.
Až odejdete z tohoto fyzického světa, tak to Všechno pochopíte.Buď trpělivý, i tak se to všechno brzy dozvíš.
Brzy?, chceš snat naznačit, že to se mnou brzy flákne?
Moc dobře víš, že si pro tebe příjdu za hodně dloho, v uvozovkách, a pak se ti to všechno, respektive v čem ještě tápeš, vyjeví v Pravdě.

Tak to jsi mě uklidnil,
mám tu nemocnou ženu,o kterou se ještě musím postarat a taky syna.

No právě.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 02.03.2016
Přečteno 298x
Tipy 1
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí