I to je někdy život

I to je někdy život

Anotace: Moje první sebevražda… aneb všechno je jednou naposledy.

Nebudu vás zatěžovat detaily. K čemu taky? Protože ať si myslíte cokoli, detaily nejsou podstatné. Nedozvíte se, co se stalo, a až na výjimky ani to, co se stane. Upřímně, ani já se ještě nerozhodla. Možností je přece tolik!
Jedno byste měli vědět, abyste třeba neztráceli čas: tohle nebude o světle na konci tunelu, nebude to o příjemném pocitu tepla, ale ani o tom, jak se tělem šíří mráz. Nebudu vám vyprávět o pilulkách a alkoholu, žiletkách, pistolích, o skoku z mostu nebo o plynové troubě.
Stejně tak si nechám pro sebe, co mě dovedlo až sem. Úspěch? Neúspěch? Láska. Nenávist. Prohra. Nemoc… Jedno z toho. A nebo něco jiného. Možná všechno.
K čertu, říkáte si teď, má vůbec cenu číst dál?
A co byste jako chtěli slyšet? Vždyť je to tak ohrané, už není co nového vymýšlet. Radši budu zapomenuta jako ta, co vám nic neřekla, než aby se moje zdlouhavé srdceryvné výlevy ztratily v milionech podobných. Takhle teda skončit nechci.
Nemusím napsat nic a všichni budete stejně vědět, co přijde po poslední tečce. Venku je docela zima, takže si asi vezmu kabát. Mobil a tašku s doklady nechám tady. Nic z toho už nebudu potřebovat.
Už chápete? Končím.
Ale abyste se necítili podvedení, něco vám přece jen prozradím. A pak si zavolám taxi.
Jmenuju se Eva.
Jmenovala jsem se Eva.
A jsem tady, protože už neumím být tam.
Autor Gina Rocca, 12.02.2007
Přečteno 493x
Tipy 3
Poslední tipující: Barunka=o), Kira Haulie
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Gino, vždycky dokážeš příjemně překvapit! :) A jak máš o své osobě napsaný, že chceš být ještě lepší... myslíš, že to v tvém případu ještě jde? :) Jasně, možná by se dalo ještě něco vypilovat, ale každý má svůj rukopis a každý má svůj názor a myslím si, že ty píšeš suprově a myslím, že jsi skvělá spisovatelka, doufám, že se ti podaří vydat knihu! :) Dala bys mi, když tak kdyby se ti to povedlo, název jak se tvá knížka bude jmenovat abych si jí mohla koupit? :)

06.11.2007 16:47:00 | Kira Haulie

Jednou jseš tu a potom tam. Nemůžeš věčně zůstat na
jednom místě.

Taky vím, že už nic novýho nevymyslím.

05.07.2007 21:03:00 | jehlaspichlas

Zase dobrý. Jde to na dřeň, ...krátká chuťovka.

28.04.2007 22:00:00 | Aťan

Někdo kdo dokáže takto racionálně popsat své neblahé pocity nemá potřebu realizovat to o čem pomýšlí. Jinak OK před KO.

06.04.2007 08:00:00 | umělec2

Gino, máš pravdu ta moje poslední povídka byla moc krátká, ale asi sjem byla líná ji prodlužovat.. možná se ale prodloužení přece jen dočká..:) Uvidíme, čas je můj průvodce a strážce..:)

Jinak tohle je úplně super. Upřímně už několikrát jsem na tohle řešení myslela, ale pak mi někdo řekl, že to je řešení pro zbybělce a to mně poučilo a já se tak nějak snažila žít. A opravdu sjem to nebrala jako to, že by to byli nějaké výlevy, spíše jsme přemýšlela jako Eva v tomto příběhu... No raději už knčím a děkuji za kritiku:)

04.03.2007 21:08:00 | Santinan Black

Tvoje texty mě vždycky překvapí, nikdy nevim, co si o nich mám v první chvíli myslet :) Ale je to dobrý
A P.S. díky za coment, udělalo mi to radost:)

25.02.2007 17:59:00 | Cristinne

Chjo, co dodat, je to prostě skvělé, jako vždy...

15.02.2007 13:27:00 | Jimmy Ručka

Jo toš zajímavé...myslím, že sis to tenkrát když sme se setkaly obhájila dostatečně, nic méně...no, máš na to skutečně zajímavý pohled...:-)

15.02.2007 10:23:00 | Aaliyan

Podle mě je to fakt super :)

14.02.2007 13:40:00 | Leslik

Wow, Gino, hodně emotivní (i když se to na první pohled nezdá). Líbí se mi to, ale klidně jsi to mohla protáhnout. Možná ale ani není třeba.

13.02.2007 11:05:00 | Sokolička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí