Rady nad zlato

Rady nad zlato

Anotace: Vraví sa, dám ti radu nad zlato, ale neco za neco. Já vám porádím rád...a zadarmo... Tady je pár důležitých rad ze fšech oborů spojéných ze životem.

Gdyž pan Buch uviděl mzdu a výkony služebníku této dílny, obátil oči v sloup a hořce zaplakal, tak to hodnotil učitel, nás nové adepty, co sa budu přiučovat v zemnědělstvi. Fšeci sme byly z kulackých rodin a proto sme sa držali hesla „Mládí fpřed a staří na svá místa!“. A tak sme začali nabývat poznatky ve všech oborech, začali sme například povozem, tady platí zásada, že koně zapříháme do vozu tak, že alespon jeden má tlamu po smněru jízdy; to znamená, že vuz budu táhnut a gdybych koně postavil za vuz, tak by ho tlačily. Tam by byly velike ztráty, koně by mosely it na zadni a tady sa říká „Nestavjaj sa na zadni, tady je to směroplatné.“. Pro mladé živočicháře mám jednu radu, radši jezdite dvá k určení diagnozy - jeden hledí do tlamy, druhý tlemi do řiti a křičíja: „Vydiš mna? Nevidim. Tak má zácpu!“. Nemosí sa dycky hned operovat, stači enom přesně určit nemoc, vědom si, gde zatneš, tam bolí - hovénko lidské to nalepší ví, co je v řiti mněkeho. Ted vám poradím to, co je najduležitějši a to je rodinný život, pro ty co maju už stálu partnerku, nemosím poučovat, jak sa máme chovat na ulici, gdyž vás osloví kamarád: „Co to máš za opícu? Kup jí banán!“, to je nevhodné chování, to si pomysli partnerka, že máte nevychované kamarády, neboť ve společnosti nesmýte hodnotit svoju partnerku. „Maňo tobě smrdi přirození!“, ona odpovi: „Díky, že jsi mně to řekl, budu dělat menši kroky!“, toto su intymni zaležitosti a ty sa řešija doma, jako gdyž kydám hnuj a volám na svoju manželku: „Stará polez za mnu, uděláme to při jednom smradu!“, to je nevhodné, to može dopadnut tak, že si možete nakonec zaspivat „Sek sem sexsem“. A proto si pamatujte, že sex je krásný a gdyš su na to dvá, je to paráda, že?  

Autor Pegott, 21.10.2016
Přečteno 299x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí