Jako v grotesce

Jako v grotesce

Anotace: Vláďa podruhé

Opět Vláďa, v té době zatím pouze 2x rozvedený kamarád měl jeden zajímavý zvyk. Jednou za rok naložil bývalé manželky, které se znovu nevdaly, stávající manželku, všechny děti (celkem 6) a vyrazili společně na dovolenou, většinou do Bulharska a to na celý měsíc. Za tímto účelem koupil od armády autobus (původně pojízdný rentgen) a přestavěl jej na karavan. Před jednou dovolenou bylo zapotřebí provést nějakou opravu.

Neuvedl jsem ještě, že je to velmi impulzivní člověk, ale to se dalo odtušit. S vervou se pustil do opravy, během níž zjistil, že potřebnou součástku má doma v panelovém bytě. Umazaný a bez klíčů vešel do domu a zazvonil na zvonek. Nikdo neotvíral! Zazvonil opět tentokrát dlouze a zase nic. Po třetím neúspěšném se domáhání vstupu do bytu se rozhodl, že dveře vyrazí a rozeběhl se přes celou chodbu. Jeho manželka neslyšela, jelikož v bytě právě luxovala.

V momentě, kdy se Vláďa dořítil ke dveřím, jeho žena šla vyluxovat rohožku u dveří, které otevřela a jen tak tak stačila uskočit před řítícím se manželem. Ten bez očekávaného odporu proletěl chodbou v bytě a zastavilo jej až zrcadlo, které nápor nevydrželo.

  

Nutno tady podotknouti,

Bulharsko tento rok není,

z alimentů se nevykroutí,

neb soud má v plánu jiné dění.

Autor banan, 30.06.2017
Přečteno 247x
Tipy 4
Poslední tipující: jitka.svobodova, Fany
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-) milý Franto, Super To máš, zasmála jsem se zase :-)!

30.06.2017 05:51:20 | Fany

Tak to jsem rád. Vláďa se tomu po čase taky smál, až se za břicho popadal.

30.06.2017 11:00:51 | banan

:-) ale zřejmě až po delším čase, až mu zmizely všechny ty šrámy :-)!

03.07.2017 09:34:35 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí