Válečný pilot

Válečný pilot

Anotace: „Upadl jsem a nemůžu vstát“.

„Upadl jsem a nemůžu vstát“. Tak tímto telefonátem začala další záchranná akce. Tentokrát se jednalo o přízemní byt rovněž zamčený, tak na řadu přišel přenosný žebřík, který bez problémů dosáhl k ventilačce okna pana „spadlého“. Otevření zabralo malou chvilku. Ale po vstupu do bytu se nikdo neozýval. Prohlédl jsem celý byt a nic. Pojal jsem podezření, že jsem vstoupil do jiného bytu, jenomže adresa souhlasila. Ozval jsem se hlasitěji a vzápětí se z vedlejšího pokoje ozval hlas. Úleva, jsem správně. Jenomže v pokoji jsem opět nikoho neviděl. Hlas se ozval znovu z pod postele. Ta byla trochu odtažena ode zdi, tak jsem tam nakoukl. Ležel tam starší člověk a za chvíli byl z nedůstojné pozice vysvobozen. Na stísněné podmínky byl kdysi zvyklí. Za války působil, jako pilot v jedné peruti RAF. Začal mi líčit, jak se mu to stalo. Při převalování na posteli se mu povedlo zapadnout mezi stěnu a postel. Při jeho tělesné konzistenci to nebyl problém, ale neměl sílu se odtamtud sám dostat. Jeho štěstí bylo, že přímo na té stěně měl zavěšený telefon a podařilo se mu na něj dosáhnout.

Potom to již byla hračka,

dovolat se k hasičům,

155 hned vymačká,

ti navštíví jeho dům.

Autor banan, 21.09.2017
Přečteno 289x
Tipy 8
Poslední tipující: Amonasr, Nikita44, piťura, Iva Husárková, Fany
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

neuvěřitelné jaké bizarní situace život přináší děkuji za ně a těšim se na další ST :-))

21.09.2017 09:23:19 | Iva Husárková

Díky Fany. Budou další. :-)

21.09.2017 08:53:08 | banan

Pěkně vyprávíš Franto, to jsou tedy zážitky :-)! ST

21.09.2017 08:15:39 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí