První kapitola

První kapitola

Anotace: Jak jsem ho poznal...

Svého největšího démona jsem poznal dost brzy a zatím jsem se ho nedokázal úplně zbavit. Když je člověk dítě, věří co mu říkají dospělí, ať už jsou to rodiče, prarodiče nebo někdo z okolí. Rodiče často svým dětem lžou ať už je tím chrání, nebo jen dodávají čas věcem, které ještě dítě nemůže pochopit. Moji rodiče vyrůstaly v totalitním režimu a ač každý na jiné straně barikády té doby, cestu k sobě našly. Táta byl muzikant, ochotnický herec a máma hrála divadlo taky, tam se poznaly, zamilovaly a přes všechno zlo co si časem způsobily spolu byly štastni. Už od malička jsrm překypoval bujnou fantazií, ve které jsem se ztrácel celé hodiny a dny. Vždycly jsem byl dost přecitlivělí a milí a toho bohužel někteří moji vrstevníci nepěkně využívaly a přiživovaly si na mě ego. To že jsem navíc byl od školního věku tak trochu při těle (prostě mi chutnalo) mi na popularitě nepřidalo. Takže jsem se stáhnul do sebe a žil si ve svých fantaziích. Bohužel škola mě nutila  se do kolektivu začlenit a všechno začlo nanovo. Šikana je věc, která člověku na sebevědomí nepřidá a tak krom mindráku ze svojí postavy jsem si každé ráno do školy nosil i strach jak zase dostanu do těla. No prostě nic moc. Naštěstí jsme nebyl jediný outsider na škole a tak jsem si časem pár kamarádů našel a když jsem začal s těmi lidmi mluvit párkát jsem se přistihl že tak trochu přeháním. Ale oni naslouchaly, hltaly každé slovo a já rostl na oblibě. A tak jsem začal lhát víc, lhal jsem často, lhal jsem prostě všude....

Autor Čtverák, 06.02.2018
Přečteno 309x
Tipy 5
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Frr, Malá mořská víla
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Si tu děláš z lidí srandu, že máš v každém druhém slově hrubku, nebo o co Ti jde?

06.02.2018 14:44:32 | Jejda23

jestly ti to tak vadí, nečti moje příspěvky. nebo mi poraď textový editor s dobrou gramatickou kontrolou...

06.02.2018 15:38:11 | Čtverák

Jsem dislektik....co naplat...

06.02.2018 14:47:32 | Čtverák

Lhát lidem nemusím...lhát sobě? nemůžu...to je totiž průser
Přeháním ráda zvláště, když se pak všichni okolo smějí ;)

06.02.2018 05:12:09 | Malá mořská víla

Co na to říct kolotoč lží a zvlášť pak těch zásadních je něco z čeho se blbě vymotává....to zná každej lhář

06.02.2018 05:22:05 | Čtverák

Na to jedině nůžky...nebo meč ne?:)
Osobně je mi milejší byť drsná pravda, než do soucitu oblečená lež...

06.02.2018 05:27:18 | Malá mořská víla

Počkej až budu psát dál...párkrát jsem si tim opravdu nadělal velký lapálie...

06.02.2018 05:29:49 | Čtverák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí