Jsem pozitivní

Jsem pozitivní

Anotace: °°°°

             K tomu jsem se propracovával poměrně dlouho, ale stejně to ve mně muselo někde být. Ne všechno co je pozitivní ale je dobré. Například být HIV pozitvní není zrovna moc pozitivní. I s tím mám jednu zkušenost.

Před časem, když ještě žila manželka, jsme na dálku adoptovali desetiletého kluka z Ugandy, jehož celá rodina, tj. rodiče a dalších 11 sourozenců měli tuto diagnozu. Po dvou letech přispívání na jeho studium, nám bylo oznámeno, že Arnold, tak se jmenoval, byl společně se spolužáky naverbován a vyzbrojen samopaly a zatažen do vojenského konfliktu, kde byl stejně jako většina ostatních dětí zastřelen.

             Společně s Arnoldem jsme ještě přispívali do Indie na dvanáctiletou dívenku Rajeshwari, která ve stejnou dobu jako Arnold zmizela někde v džungli a už jí nikdo nenašel. Hrozná zkušenost a beznaděj.

                         Ale zpět k Mé pozitivitě. Nejdříve jsem se do ní musel na radu lékaře nutit. To bylo v době, kdy manželce poprvé diagnostikovali rakovinu a jedině pozitivní přístup a plánování jí mohlo přesvědčit, že je důvod bojovat o svůj život. Tehdy se to povedlo. Poté jsem byl diagnostikován já a manželka mi to patřičně vracela a tam došlo k tomu největšímu zlomu v mojí mysli a začal jsem bojovat o život svůj takovým způsobem, že ani lékaři nechápali, ale výsledky je přesvědčili. Ten přístup se mi hodil ještě dvakrát, ale bohužel manželka další svou diagnozu neustála. Tehdy mi hodně pomohlo, že jsem začal pracovat s dětmi ve školce a ty mi dávají hodně energie a motivace, proto mám velký důvod žít.

Mne potom nezvaně „navštívila“ leukémie, ale ta měla fakt smůlu a tvrdě narazila. Měl jsem natrénováno a tady přesně platí to, že každý průšvih posiluje. Tolik legrace jako při léčbě v Motole a na Karláku jsem dlouho nezažil a s některými spolupacienty a personálem se i dále vídáme.

Autor banan, 08.04.2018
Přečteno 651x
Tipy 20
Poslední tipující: mexx, Kubíno, Fany, Anděl, Nikita44, Dreamy, Philogyny1, Iva Husárková, Romana Šamanka Ladyloba, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vážně překrásné

24.04.2018 18:56:05 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Krásné také bych chtěla přemýšlet takhle pozitivně :)

10.04.2018 13:48:49 | Marry31

:-) krásně :-)! ST

09.04.2018 07:41:17 | Fany

Banáne:) děláš vynikající blbouny......a už vím proč. a myslím, že jíst je, je ten největší požitek. Na dálku Ti tisknu ruku...

09.04.2018 06:49:38 | Anděl

Ahojky, Patrně koncem dubna pojedu do Rokytnice za Bobem, tak ti dovezu degustační vzorek.

09.04.2018 07:09:09 | banan

Přeji krásné dny Františku...:)

08.04.2018 19:12:20 | Dreamy

Tobě také, Peťo.

09.04.2018 07:07:13 | banan

Pán Bůh někdy i vidí...moc Ti to přeju, moc.

08.04.2018 16:56:11 | Philogyny1

Díky Svaťo.

09.04.2018 07:06:37 | banan

máš moji úctu Franto :-)) nejen že jsi nezištný a nabízíš pomoc druhým což vím z vlastní zkušenosti a mám Tě za to moc ráda :-)) dokážeš pozitivně motivovat sebe svoje okolí :-)) dokážeš se bít jako lev neztrácet víru :-)) dokážeš svoji lásku a radost rozdávat celému světu :-)) dokážeš neztrácet humor (vím že v Motole na Tebe nikdy nezapomenou jak jsi je rozesmával) :-)) a že učíš děti ve školce mimo jiné (což mi prozradil Bob) to je tak krásné a šlechetné že bych Tě radostí umačkala :-)) děkuji za vše co pro mě pro nás děláš :-)) srdečné pozdravy do Libušína a přání krásného dne pevného zdraví jsi vzácný vyjímečný OOO***)))

08.04.2018 10:58:40 | Iva Husárková

Ahoj Ivuš, díky za koment. Až se víc oteplí, tak bych si udělal zase výlet.

09.04.2018 07:06:10 | banan

Franto vloni ještě žila jsem aktivním společenským životem tzn. že zúčastnila jsem se setkání v červenci (Laskonka dokáže být výmluvná – ať žije!!!) a nelituji!!! ono památné setkání stalo se středobodem mého života... zatímco nyní již vzdala jsem se světských radovánek v tichu a míru dožívám v klášteře poslouchám tibetské mísy (a bojuju s roztoči) /nicméně – pro Slav Mila – ještě jsem se nezřekla děrovaného sýra/ situace je taková těžko říci co bude následovat (a ne ještě nejsem šílená... jen doufám že tohle nebude číst Bob a nepřijede mi dát na prdel... Bobí nee!!!) srdečné pozdravy Pídě a všem Libušínským :-)) ómmm... objímám Tě :-))

09.04.2018 10:07:02 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí