Liga výjimečných

Liga výjimečných

Anotace: Tak prostě k zamyšlení

Liga výjimečných
V každém oboru lidské činnosti existují jedinci s naprosto unikátním pohledem vidění, vědění, řešení, přístupem.
Jsou to váleční stratégové, matematici, mořeplavci, vzduchoplavci, designéři, astronomové, filmaři, skladatelé ....
K virtuozitě vede dlouhá obtížná a cizelujicí cesta.
Nic co je vidět, jako konečný produkt, není zadarmo.
Příklad sportovců Ledecké, Sáblíkové, Šebrleho, Zátopka, Kratochvílové, Neumannové, Lendla, Navrátilové, Soukalové, Prskavce, Váni seznam by byl předlouhý.
Ve vědě Einstein, Pascal, Edison, Tesla, Newton, Watt ...
Výjimečná osoba válečného stratéga byla i osoba Napoleona, Stalina, Adolfa Hitlera, který způsobil smrt 76 milionům lidí.
Na opačném spektru stojí ti, kdo miliony lidí zachránili svými vynálezy antibiotik, antimalarik, inzulínem, transplantací.
K tomu jim pomáhají převratné objevy z jiných oborů, jako je rentgen, tomografické snímkování, sonografická vyšetření, neinvazivní ozařování, chemický laboratorní rozbor vzorků, krve, moči, stolice, nádorů.
Ve filmovém průmyslu je to Forman, Spielberg, Hitchcock.
V umění Picasso, Michalengelo, Dalli, Leonardo Da Vinci.
V literatuře Artur Hailey, Věrně, Hašek, Čapek, Kundera, Bukowski, Anderson, Kipling.
Fotografové jako Sudek i Soudek, Drtikol mají svého světové uznávaného Českého matematika i fotografa Druckmüllera co spojuje oba obory a to co není oku viditelné, na vzdálených vesmírných tělesech, dokáže pomocí clon, zatmění a matematických výpočtů převést do videoprojekce a fotografií.
Je tak možné vidět sluneční erupce, jejich chrlení, tvar, teplotu, směr i rychlost proudění.
Fascinující je osoba Steva Fossetta. Držitele 62 světových rekordů v různých oborech. Přeplaval kanál La Manch, obeplul na plachetnici svět s nejrychlejším časem, stejně jako v balónu svět za 13 dní, obletěl svět v letadlu, které sám pilotoval bez mezipřistání, jezdil automobilové závody, lezl po horách, byl orlí skaut a dokázal vydělat miliardy...
Elon Musk je obraz enormně pracovitého vizionáře, který stihl vydělat obrovské peníze, které věnoval do elektromobilů Tesla, vývoji baterií, kosmickému programu letů do vesmíru a věnuje se představám o osídlení Marsu. Probíhají už i testy na nadzvukové cestování v kapsli tubusem.
Cesta, kterou jde je velmi složitá, plná nezodpovězených otázek, které za běhu řeší.
Léta mezi kontinenty v jednom dni a řídí mnoho firem s naprosto odlišným zaměřením.
V našich končinách máme taky řady zcela výjimečných osobností.
Zloděje odolávající trestu Bárty, Rittigi, Janoušky, Pitry, Nečase, Íčkaře, Řebíčky, Grosse, Chovance...
Pak tu máme celou plejádu nepolitických politiků a lemplů, tedy Bendů, Klausů, Fiali ....
Díky těmto osobám se nejsme schopni posunutí ani o píď, protože oni jsou výjimeční ve své abnormální nepolitičnosti, neschopnosti dohod, nemají vizi jinou než vlastní obohacení.
Jsou evidentní brzdou pokroku svojí leností, alibismem, malostí.
Sázka na outsidera může sice ve výjimečných případech přinést veliký zisk, ale tady se jedná o celé skupiny, dnes už uskupení jejichž modlou je jen moc. A to je velmi málo.
Většinou jen spojení výjimečných může přinést pěkné výsledky.
Tak ne aby Vás napadlo klonovat některého z politiků!!
(Podívejte se na osud Ovce Dolly a osud Dolly Buster...)
Jsou to šmejdi a je jich už víc, než rejsků a krtků u nás na zahradě, kterou máme podtunelovanou jako Moskva metrem.
Howgh
Autor umělec2, 24.02.2021
Přečteno 129x
Tipy 1
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí