Jak jsem byla běhat

Jak jsem byla běhat

Jak jsem byla běhat

 Ne,normálně to nedělám, ale ráda bych. Jak léta běží, kila přibývají a přibývají a nebere to konce. Přece nakonec neskončím tlustá jako bečka!

 Sbírám odhodlání a odvahu již několik let. Že by konečně teď? Když jsem dosáhla požehnaného věku padesáti let ? Naštěstí jsme si s manželem stihli udělat dvě úžasné dcery a ty jdou do toho se mnou. Obě už mají s běháním zkušenosti, Ta mladší dokonce běhá pravidelně.  Přesto se holky rozhodly snížit na moji úroveň běžce začátečníka.

 V den mých padesátých narozenin, přesto, že jsme pily šampus nebo možná právě proto, jsme se rozhodly s mou starší dcerou vyrazit večer „na ovál“, což znamená,  že půjdeme běhat na nedaleké hřiště, kde je k dispozici běžecký „ovál“ pro nadšence (chápej šílence), co chtějí běhat jako zběsilí dokolečka, dokola…

 Pevně jsem věřila, že zvládnu alespoň jedno kolo. Vyběhly jsme pozvolna, pěkně pomalinku – mým tempem, tedy tempem hlemýždě v posledním tažení. No ale běžím! Jaký povznášející pocit! Opravdu já ! A běžím ! Někde v podvědomí začínám lehce uvažovat o tom, že mi to dlouho nevydrží…Ale fuj ! Pryč červíku pochybníčku ! Vždyť už se blíží konec prvního kola a já stále běžím ! A žiju ! A dýchám ! Moje dcera se mnou statečně drží šnečí tempo. Ve dvou se to lépe táhne ! Platí v této chvíli výhradně pro mě.

Takže běžíme ještě jedno a půl kola a já konečně odpadám. Trošku to vypadá, že mi upadnou obě nohy a plíce vyskočí z mého zhuntovaného těla ven a najdou si nějaké lepší, trénovanější… Ale nakonec zůstávají, i mé dýchání (funění) se zklidňuje a vše se pomalu vrací do normálu.

Dcerka si běží ještě pár kol beze mě, aby si konečně zaběhala. Já si slastně vychutnávám své vítězství.

A že tahle historka nebyla vůbec vtipná ? No, třeba nebyla, ale byla poučná. Pro ty, kteří by chtěli jít běhat, ale ještě nesebrali odvahu.

Takže : Vemte někoho k sobě, dejte si skleničku něčeho dobrého a  jděte do toho ! Ten pocit, že jste pokořili „ovál“, ten už vám nikdo nevezme. :-)

Autor LauraX, 10.04.2021
Přečteno 215x
Tipy 9
Poslední tipující: kudlankaW, umělec2, stromeček, danaska, jenommarie, Iva Husárková, Frr
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Díky, no dost bojuji se svou vůlí, která není silná...ale snažím se to nevzdávat :-)

27.04.2021 15:50:22 | LauraX

Jsi skvělá ve svém odhodlání překonat sama sebe. Pokračuj ale s rozvahou zlato

26.04.2021 08:18:25 | kudlankaW

No brácha běhá maratóny a já abych nekazil průměr tak nic. Jednou jsem s ním tedy běžel a předtím si dal pivo. A to je katastrofa pro žaludek běžce, jak jsem se záhy přesvědčil. A furt to plánuji, to že začnu a dokonce mám i s kým. A je o 4 roky starší a podobně těžký tedy sto kil. A bude mu 61 let. Ahoj. Tomáš

18.04.2021 09:07:46 | umělec2

Za mužskou část osazenstva musím říci, že u pánů je ta hranice sebereflexe překročena tehdy, když se v koupelně podívají dolů a začnou si říkat "jo kamaráde kdy jsem tě vlastně viděl naposledy".

12.04.2021 16:18:56 | stromeček

:-D

14.04.2021 15:39:42 | LauraX

Ráda jsem četla a fandím. ST a pozdrav. Daniela

11.04.2021 19:32:13 | danaska

Děkuju moc :-)

14.04.2021 15:40:07 | LauraX

Fandím TI..jsi dobrá:D

11.04.2021 14:14:16 | jenommarie

Děkuju ! Ale dobrá je moc silné slovo :-)

11.04.2021 19:18:23 | LauraX

Ale odhodlat se..znám to:)). Tak ať se ti dal daří. ;)

11.04.2021 20:03:31 | jenommarie

já chodím po bytě pořád dikolečka jako mukl od okna /které ovšem otevřu/
v pokoji k mycímu stolu v kuchyňce na chodbičce / 8m-10m/..denně tak 15krát až 20krát-pro mé nemocné nohy poznamenané nemocnými žílami a artrozou obou kolen je to doslova požehnáním...:-D*

10.04.2021 21:33:13 | Frr

Jj chápu, člověk by chtěl, ale nejde to... také mám zdrav. potíže, takže často zůstávám doma a bez pohybu...jen když to aspoň trochu jde, snažím se.. je to boj.. držím palce, nevzdávej to, lepší k oknu a zpět než nic !

11.04.2021 09:03:47 | LauraX

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí