TO FAKT NEVYMYSLÍŠ

TO FAKT NEVYMYSLÍŠ

Anotace: Stalo se to tuto neděli...zahrajte si se mnou na detektivy :)

Hlavní podezřelý: Paradoxy

 

 

O víkendu jsme s některými zdejšími autory- modrásky,  měli sraz. V pátek podvečer jsem přijela autem k penzionu, vynosila jsem si věci a šla přeparkovat k místnímu Penny, protože jsme si mysleli, že je to tam pro zaparkované auto bezpečné a taky se mi nechtělo platit za parkování. Před vystoupením z auta jsem si ho zajistila ruční brzdou a zařazením jedničky a po vystoupení jsem ho zamkla dálkově klíčkem. V sobotu odpoledne jsme se jiným autem přemístili na jiné vzdálenější místo. Šli jsme do něj okolo mého auta, stálo v pořádku na místě, kde jsem ho zanechala.

V neděli dopoledne, když jsme se k autu blížili s přáteli domluvení, že je odvezu na vlakové nádraží, byl vůz nacouvaný ve sloupu na druhé straně parkovacích míst a na místě byla policie. S přáteli jsem se rozloučila, zamrzelo mě, že je nemůžu odvézt. S policií jsme auto prohlíželi. Byla pootevřená přední kapota, sedačka řidiče posunutá dozadu a odemčené dveře- jenom u řidiče. Kamery v dosahu žádné. Auto jsme spolu prohlédli, především ty dveře. Dívali jsme se na zámek a nad něj, nikdo z nás si nevšimnul násilného otevření. Tak mi navrhli, ať zaplatím pět stovek pokutu za nezajištění proti samovolnému pohybu, nahlásím to jako viník na pojišťovně a bude to vyřešené. Nesouhlasila jsem s tím, věděla jsem, že jsem udělala vše správně. Tak zavolali dopravní policii a následně odjeli s houkačkami k vloupání. A v tu chvíli mi teprve nastalo peklo. Cokoliv jsem řekla, bylo špatně a pouze mé tvrzení nebo konspirační teorie. Diskuze s dopravákem trvala asi hodinu a půl, ve zkratce Vám to vylíčím. Přední kapota se prý otevřela nárazem, ok beru. Moje sedačka se taky posunula dozadu nárazem, až se dopředu prorazil plast, kterým čučel deštník, který jsem měla vzadu na podlaze. Kolik tak kiláků v hodině může jet samovolně auto asi tak šest metrů na poměrně rovné silnici bez velkého sklonu, aby se sedačka posunula? Argumentovala jsem tím, a opět má konspirační teorie,  údajně jsem mohla dát sedačku dozadu já při vystupování, že to tak prý dělá každý. Když jsem řekla, že je odemčeno u řidiče a nikde jinde, prý se to mohlo stát taky nárazem a nebo jsem špatně zamknula. Když jsem chtěla zavolat kriminálku, tak prý na co, když nechám odemčený auto a mohl mi tam kdokoliv vlézt, takže tam dávno může být mraky cizích otisků atd , atd. Když jsem řekla, že se mi nezdá natočení kol, tak prý mě zavolání dopravního technika bude stát 50 000,-, no udolal mě, auto ze všech stran fotil, s kolečkem proměřil dráhu. A já šla se sklopenou hlavou pokutu zaplatit, nebyl jediný důkaz pro mé tvrzení a dopravák byl ve všem proti mě, přistupoval ke mně jako k viníkovi naprosto jednostranně. Tady zasáhla asi boží prozřetelnost, protože mě dopravák přeslechnul a myslel si, že chci jít do přestupkového řízení, díky tomu mám v ruce úřední záznam o podání vysvětlení, kde jsem vše popsala, jak se to podle mě stalo a zároveň jsem měla zaplacenou pokutu.

Vyrazila jsem tedy domů smířená s tím, že to dopadlo jak to dopadlo. Při cestě jsem si všimla, že mám vyskákané knoflíky na rádiu a taky při nastartování byl zapnutý zadní stěrač, ale hned jsem si pomyslela- no jo dopravák by řekl, že to bylo nárazem. Když jsem přijela domů, muž se na auto šel podívat se mnou a hned si všimnul, jak se zloději do auta dostali. Nafotila a poslala jsem to mailem spolu s žádostí o přezkoumání přestupku  s tím, že to fotili a tak mají důkaz i oni.

O tři dny později se mi policie ozvala, ať tedy zajedu s autem za technikem k nim. Bylo by pro mě jednodušší jet na služebnu v místě bydliště, ale zase tak daleko to není, asi 40 minut jízdy.  Včera technik auto zase vyfotil ze všech stran, vzal DNA z vyrvaných knoflíků a z páky na otevření kapoty a i moje z úst. Bohužel ani jemu se nezdálo, že se mi do auta někdo vloupal. Je to pro mě docela patová situace, ale přijde mi legrační, že když se mi mrknuli na auto kluci v práci, kteří jsou do auťáků blázni, tak i bez mé nápovědy si všimli, kudy se mi do auta dostali.

V tuto chvíli by mi pomohlo jen to, když by našli v databázi DNA někoho, kdo už nějaký trestný čin spáchal a tím by se potvrdila pravda.

Jsem ale smířená s tím, že pravdu už asi nikdo nezjistí, ale abych Vás modrásky potrénovala, jak máte bystrý zrak, přikládám fotku dveří, které byly odemčené a schválně jestli si něčeho všimnete :)

P.S. Když se mě policajti ptali, jestli se mnou v autě někdo jel, tak jsem automaticky řekla ne, ale není to pravda. Byla jsem z toho bohužel tak vymyškovaná, že mi to vůbec nedošlo. V pátek spolu se mnou při zaparkování na inkriminovaném místě vystoupil jeden ze zdejších modrásků. Asi zase zasáhla moudrost vesmíru, protože tahle osůbka měla předtím velmi těžký týden se starostmi nad hlavu. Takže jsem jí tím ušetřila stresující výslech na policii a možná že by to stejně k ničemu nebylo. Leda že by tenhle modrásek měl v živé paměti, že jsem dala při parkování ručku nahoru a auto jsem celá zamknula....

 

Autor paradoxy, 15.03.2024
Přečteno 150x
Tipy 13
Poslední tipující: Paulín, Narragan, J's .., Protos1182, Marten, Chane, Žluťák, Ondra, Marry31, Pacik, ...
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak si modrásci představte, že policie uznala, že si mi do auta vloupali:). Nejspíš to odloží, protože pachatele zatím nenašli, ale překvapilo mě to. Nenechala jsem se odbýt, protože jsem palice dubová a pokud něco 100% vím, tak to hájím...

21.03.2024 10:44:08 | paradoxy

Policie obviní toho kdo je nejblíž činu. Proč by měla vynaložit úsilí ke zjištění pravého pachatele? Je to pro ni jednoduší. Nebudou si kazit přece průměr trestných činů v Č.R. a objasněnost případů.

19.03.2024 19:45:54 | Paulín

Tak přesně tohle mi včera řekl známý, který pracoval u policie. Radši si nechají zaplatit pokutu od ,,viníka,,, než aby se jim zvýšila neobjasněnost případů.

19.03.2024 19:57:10 | paradoxy

takže až si tady detektiv přečte
zabásne to vymyškované děvče*

16.03.2024 15:11:59 | J's ..

No jéje :) do basy s ní :)

16.03.2024 19:18:18 | paradoxy

nebo se účastníci složí na kauci
já to už nezachráním...
ještě jedině že bych se vytasil jako fyzik
nebo jako inspektor :)

16.03.2024 19:27:46 | J's ..

Hele korunka ke korunce...když každý něco přidá, tak snad tu kriminálnici pustí :) Ale myslím, že s policistou, který to se mnou řešil, by nehnul ani fyzik a asi ani kdybych byla svatá :)

16.03.2024 19:59:34 | paradoxy

Vypadá to jako škoda Fabia II tip 1,2 HTP nebo spíše 1,4 16V, rok tipnu 2008?:-) fotka není úplně ostrá, ale zřejmě otevření zvenku šperhákem jak píše Marry, jak je tam shrnutá guma u okýnka..

15.03.2024 15:31:56 | o3_gambit

Je to 1.2 HTP, seš borec :) rok výroby ani nevím...jojo, šperhák nebo něco podobnýho by to mohlo bejt.

15.03.2024 17:05:18 | paradoxy

Takovýto závěr pokazí jinak vydařenou akci. Škoda. Člověk aby měl šestej smysl, kde parkovat. Myslíš si, že to byl zloděj, který chtěl ukrást rádio případně jiný věci který by byly v autě a znechucený, že tam nic nenašel, alespoň strčil auto do sloupu? Nebo to byl spíš nějaký znuděný dospívající trávící víkendovou noc v okolí parkoviště, který se třeba chtěl autem někam přiblížit? Reakce policie mi připadá jako vyhýbání se práci - i za cenu lži se snažili vyhnout otevření případu a nutnosti alespoň formálně hledat skutečného viníka. Jako by se v podobné situaci ocitli už po sté a měli hned po ruce zdánlivě neprůstřelné řešení "na klíč". Když cizinec přijede někam, kde opakovaně řádí recidivista, kterého nikdo nehledá, má problém. To už ale předjímám.

15.03.2024 12:03:15 | Kaj

Přijde mi pravděpodobnější první varianta, že nic nenašel a tak to poslal do sloupu, jen mi nejde do hlavy, proč byla pootevřená přední kapota, jestli teda tím nárazem nebo jestli chtěl frajer vybrakovat něco u motoru? Jako pochopila bych, že se otevřela nárazem, i když rychlost auta musela být malá.

A jak píšeš, pro policajty je jednodušší hodit to na mě...

15.03.2024 12:25:02 | paradoxy

Tipuju že dotyčný měl šperhák

15.03.2024 09:47:26 | Marry31

Jojo, šperhák nebo něco podobnýho...

15.03.2024 10:02:34 | paradoxy

Mě napadlo, možná je to blbost, že nasedl, nenastartoval, zabočil, zamkl se mu volant. Možná se auto snažil roztlačit nebo vycouvat. Jeden řidil, druhý tlačil. Mohlo jich být víc. Nepovedlo se a narval do překažky. Možná to byla banda hecařů, co se chtěla projet ;)

18.03.2024 19:36:05 | Narragan

I tak to mohlo být, ponaučení pro mě je, že některý policajti jsou schopný donutit člověka zaplatit pokutu, jen aby nemuseli makat. Je mi z toho člověka špatně ještě teď...ale myslím, že už se žádný DNA nenajde, tak to odložej ...

18.03.2024 20:08:04 | paradoxy

Bohužel. Kolikrát řeší případy až poté, co někde řádí nějaký gang a je víc trestních oznámení. A leckdy moc dobře znají podezřelé, ale nechtějí se piplat. Případ se musí prostě uzavřít a tak se uzavře. Zajímalo by mě to DNA. Kdyby našli nějakou shodu s někým dříve trestaným, bylo by to super.

18.03.2024 20:22:59 | Narragan

Tuším, že moc dobře vědí, že se mi do auta vloupali a ne že jsem si ho blbě zajistila, šel do mě neskutečným způsobem, že prý já mám prokázat, že to tak nebylo...To DNA je jediná šance k prokázání mé neviny...

18.03.2024 20:34:13 | paradoxy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí