Trdlo ...

Trdlo ...

Anotace: ...

Trdlo, to slovo jsem použila dvakrát ve dvou dnech...
Poprvé včera, když jsem seděla ve škole v hudebním sále a přede mnou seděl Kamča, komentoval, co se dělo na jevišti, pořád kecal, dělal blbosti, smál se, fotila sem ho... Já si řekla: "On je pořád stejné trdlo..." Nezměnil se, jen jsme spolu dlouho nemluvili.
A podruhé to bylo dnes, když jsem jela domů vlakem a vystupovala jsem. Vystoupla holka, strašně hezká-hodně hezká, tak 17-28 let bych jí tipovala a teď jsem jí míjela, zastavila jsem se, když naše obličeje byly od sebe maximálně 10 cm a my si řekly -ahoj- . Šla jsem dál. Byla to kamarádka, kterou jsem asi 4 roky neviděla a v ten okamžik mě napadlo: "Je to pořád stejné trdlo,jak bývala." To je holka,stejně stará, jak já, která je naprosto hrubá, veselá, ulítlá a která nepřeplavala v 7.třídě bazén ;o).
Trdlo to člověk, který může mít spoustu chyb, ale je veselý, ulítlý, skvělý.
Uvidíme koho zítra poznám z jiného úhlu, jak Kamila, nebo potkám někoho koho jsem dlouho neviděla, jak Terku a prohlásím: "To je trdlo..."
Autor dasule, 18.04.2007
Přečteno 298x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to já se k těmhlectěm trdlům asi tak trochu hlásim.Ale nějaké chyby má každý.Mě zase na sobě nejvíc vadí,jak mám flegmatickou povahu,že musim bejt na všechny milá a málokdy někoho zvostra plesknu,i kdyby si to zasloužil.I taková jsou trdla...Mimochodem,nikomu to neříkej,ale já chodim do sedmičky a taky neumim sama přeplavat bazén *červená se* ;-)

13.05.2007 00:19:00 | Anymka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí