Jadeino prokletí

Jadeino prokletí

Asha věděla že tam s Jade neměli lézt. Ale když jí Jade řekla jak moc jí na tom záleží nedokázala jí to odepřít. A teď když byla zavřená v tom domě a nevěděla kde je Jade natož kde je ona říkala si že je to snad poslední věc kterou kdy udělala. Procházela tou chodbou i potom co si řekla že je to nejhorší věc která se jí mohla stát. Když uslyšela šramot otočila se. Nic tam nebylo. Alespoň si to myslela. „Kdo je tam?Jade?“řekla nahlas svým teď už hodně rozklepaným hlasem. „Asho?“ozvalo se ze tmy před ní. A pak jako šíp něco vystartovalo ze tmy. A potom…….

Asha se probudila na kovovém stole přivázaná řetězy tak pevnými že se jí zarývaly do kůže. Vedle stolu stála Jade. „Jade! Sakra co jen tak stojíš,rozvaž mě“začala ječet a snažila se dostat z chladného sevření. „Asho,Asho proč bych to měla dělat? Potřebuju někoho kdo mě nahradí. Já jsem se musela plížit mezi životem a smrtí jako chladný stín. Bez duše,jen proto že jsem v minulém životě přejela jednoho chlapa a z místa činu utekla? Blbost. Jen ty dostaneš tenhle úděl navždy.“ řekla a chladně se zasmála. „Já myslela že jsme kamarádky.“řekla a rozbrečela se. „Hm,zdání občas klame žejo?“řekla a vrazila jí ostrý nůž do zad. Asha vykřikla. Bylo to ale tiché zavřísknutí jako poslední slza.

Dne 3.12. 2012 se ztratila dívka Asha Kristerrová prosím kdo má nějaké informace volejte na číslo 6742455678.

ASHU UŽ NIKDO NIKDY NEVIDĚL .
Autor Selena-J, 01.01.2013
Přečteno 896x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

prozaická miniaturka pouze

01.01.2013 22:49:05 | Lilien

Povídka by měla být v sekci povídky a ne básně...

01.01.2013 22:46:53 | Robin Marnolli

Dávala jsem to do povídek

02.01.2013 16:22:56 | Selena-J

tak to zkus zařadit znovu, do prozaických miniatur - vypadá to že se první pokus nepovedl :o)
a interpunkce do prózy patří, má svůj význam - čárky ti většinou chybí a když už nějakou uděláš, zas za ní nemáš mezeru - špatně se to čte
asi mi tu chybí nějaký začátek nebo hlubší ponor do příběhu, konec by byl dobrý

02.01.2013 22:33:11 | hanele m.

Moc děkuji za komentář ano pokusím se :-)

08.01.2013 20:25:43 | Selena-J

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí