Kabinka

Kabinka

Pospíchá ten pán s aktovkou až zoufale, až zoufale. Chce se mu hrozně, ale opravdu příšerně. A kolem jen asfalt, beton, sklo a lidé. Tady se to opravdu udělat nedá. Ale už je tu ta azurová kabinka, oáza poutníkům s tlaky ve střevech. Bytelné dveře a nerezové madlo, nad ním číselník a otvor pro mince. Návštěva stojí dvacku. Pán hrabe v aktovce, mince zvoní a už cpe třesoucí se rukou to kolečko do škvíry. Tlaky rostou geometricky, ba přímo exponenciálně.

Z reproduktoru se ozve strašlivě příjemný ženský hlas:

"Vítá vás společnost Street Relieve. Pro komunikaci v češtině stiskněte jedničku. For íngliš, pres tů. Pro ukončení rozhovoru stiskněte křížek. Pán nemá sílu se podivit, natož rozzuřit, jeho potřeby jsou úplně jiného rázu. Rychle mačká jedničku, odteď bude hajzlík pokračovat už jen česky.
 
"Děkujeme, že jste si vybral naši mobilní kabinku. Věděl jste, že naše toaletní zařízení jsou k dispozici ve všech hlavních městech států Evropské unie? Naše společnost má dlouholetou tradici v poskytování odskakovacích služeb. Pro další informace stiskněte trojku. Pokud se chcete dozvědět o našich zvýhodněných cenových programech, stiskněte čtyřku. Pro návrat do hlavní nabídky stiskněte pětku."

Pán zalomcuje dveřmi, ale ty pevně drží. Marketing ještě neřekl poslední slovo.

"Jistě vás bude zajímat, že nabízíme výrazné slevy na použití našich toaletních kabinek. Zakoupením předplatného můžete ušetřit až třicet procent celkové ceny. Předplatné můžete zakoupit na dobu tří měsíců, půl roku a jednoho roku. Zajímá-li vás tato nabídka, stiskněte šestku. Pro návrat do hlavní nabídky stiskněte křížek."

Pán zkříží nohy a zatne svaly. Pleš má orosenou potem, prst se mu třese, když mačká křížek a znovu a znovu a znovu...a stále silněji. Žena v reproduktoru to vděčně komentuje.

"Naše společnost se zaměřuje na neustálé zkvalitňování služeb. Svých klientů si vážíme a přejeme si, aby se k nám rádi vraceli. Pro zopakování nabídky stiskněte sedmičku, pro využití kabinky stiskněte osmičku, pro prezentaci dalších služeb stiskněte devítku."

Ale osmičky už nebylo potřeba. Pán svůj boj prohrál, zkřížené nohy nebyly dost zkřížené, zatnuté svaly dost zatnuté. Odchází, drží se při zdi a aktovkou si zakrývá kalhoty tam někde vzadu. Je to tristní, velmi tristní.

Já vím, čtenáři, máš na jazyku výtku, oprávněnou. Vynechal jsem důležitý bod a to hned na začátku, když reproduktor spustil. Tak tedy se opravuji a doplňuji:

"Upozorňujeme vás, že v rámci zvyšování kvality služeb bude vaše sraní nahráváno..."

Autor JaJarda, 28.06.2013
Přečteno 616x
Tipy 20
Poslední tipující: angellka, Martinecka23, mikrojimbo, Radhuza, přechodná záležitost, danaska, Amonasr, isisleo, hanele m., ...
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...to mi to dneska krásně začíná, nejdřív mě Amonasr rozchechtal na plné kolo jedním svým skromným komentářem, což netuší, pak jsem "sáhla" po Kabince a teď Tvůj komentář o "oboustranném obohacení" :D

29.06.2013 10:04:03 | Radhuza

Tady kam šlápneš, tam je nějaký vtipálek, není-liž pravda?

29.06.2013 17:32:33 | JaJarda

Nejvíííc...

29.06.2013 00:03:07 | přechodná záležitost

Nerozumím, ale souhlasím... :)

29.06.2013 17:32:52 | JaJarda

Jakože fakt dobrý :-D

29.06.2013 22:14:39 | přechodná záležitost

jako k, když se chtěl dostat na zámek, taky marně :-DD

28.06.2013 16:43:58 | muchomůrka bílá

Ano, K to zkoušel zleva zprava a marně...to sedí :)

28.06.2013 17:10:04 | JaJarda

Chudák ten pán, je mi ho líto, ale já jsem se pobavila. Dávám ST

28.06.2013 16:23:18 | danaska

Neměl dost trpělivosti... :)

28.06.2013 17:09:18 | JaJarda

Na tohle je jeden ST málo - smál jsem se od začátku až do konce a to mě hned tak něco nerozesměje... :-)))

28.06.2013 15:52:00 | Amonasr

Ale v podstatě to skončilo tragédií! ....... :))

28.06.2013 17:08:05 | JaJarda

Asi se budu muset nad sebou zamyslet, proč jsem se nakonec nerozplakal... ;-) Ale líp jsi tu debilitu odpovědních automatů snad ani vyjádřit nemohl - tohle je opravdu hodně povedené, skvělý nápad i skvělé zpracování... :-))

28.06.2013 18:13:03 | Amonasr

:-)))..ježiši.....no jak je vidět..není nad venkov..
..a jeho širé možnosti..;-))

28.06.2013 12:01:28 | isisleo

Tam aspoň víš, co hnojíš... :)

28.06.2013 12:02:11 | JaJarda

..jo a vlastně máš ještě dobrej pocit..z vykonané práce..
..nestojí to dvacku..a máš i kultůůrní zážitek z krajiny:-)))

28.06.2013 12:05:41 | isisleo

Vlastně se tam v tom houští odehraje oboustranné obohacení :)

28.06.2013 12:10:27 | JaJarda

:-)))a je to ekologické..úspora kam se podíváš..
..žádné cintání H2O..metry papíru také žádné..na vše jen lopuch:-)))

28.06.2013 12:16:12 | isisleo

Maximálně do toho nějaký družstevník šlápne a všichni se tomu zasmějí... :)

28.06.2013 12:30:04 | JaJarda

..možná...ale spíš sázím na nějakou místní drbnu:-)))..
..co se žena za oulovkem:-)))

28.06.2013 15:43:32 | isisleo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí