Nejsem zloděj!

Nejsem zloděj!

To slovo "zloděj" nepoužívejte! Vůbec! Jaký já jsem zloděj! Já vím víc, než vy. Přečetl jsem hodně knížek, starých knížek. Četli jste třeba toho indického bráhmána, teď si nevzpomenu, jak se jmenoval...četli jste ho? Ne? No jistě, nečetli. Já ano. A nebo toho čínského filozofa, jak se narodil ve středověku, skoro dva tisíce let před letopočtem, teď nevím přesně, jestli naším nebo čínským. Četli jste ho? Hmmm, nečetli. Já ho četl. A ještě další. A taky jsem u toho čtení myslel, to je základ. Oni všichni tam píšou o věcech kolem nás, říkají, že věci nejsou neživé, že mají duši a vůli i přání. A to je podstata, jestli rozumíte, jak to myslím. Já nad tím hodně dumal a udělal jsem si svůj názor. Já plním přání věcem. Takže žádný "zloděj", to se mě vůbec netýká. Já nad těma knížkama hodně dumal a vyvodil jsem si z toho čtení závěr, že každá věc ve svém nitru touží být ukradena... 

Autor JaJarda, 24.07.2013
Přečteno 533x
Tipy 15
Poslední tipující: angellka, Radhuza, Michal Dunda, Anjesis, Joe Vai, Jan Voralberg, Aťan, lipo, Amonasr, mikrojimbo, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zajímavá myšlenka :-D

24.07.2013 22:12:55 | Anjesis

Jen trochu v rozporu s naší zpátečnickou legislativou

24.07.2013 22:15:13 | JaJarda

..by mě zajímalo, kde všechny "zachráněné" věci skladuješ, páč tam někde bude moje autorádio..

24.07.2013 13:44:42 | Aťan

Napsal jsem, že každá věc touží být ukradena, a ne vrácena. Navíc jich toužilo tolik, že najít mezi nimi tvé rádio by vyžadovalo nelidskou námahu.

24.07.2013 16:07:54 | JaJarda

hřeje mě vědomí, že je rádio šťastné :)

24.07.2013 18:37:33 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí