První láska

První láska

Anotace: Spíš záchvěvy... Dětská, takže naivní a nemotorná.

Michael seděl naproti ní a pozoroval ji. Dívala se na něj. Neusmívala se, jen utrápeně sklopila hlavu.
"Co tě trápí?" Odvážil se jí zeptat. Poznal ji teprve nedávno. Laura, jejich kamarádka, ho s ní seznámila a už když ji viděl poprvé, tak ho něčím zaujala. Byla jiná než všechny dívky, které znal. Připadala mu jako květina, jaké tak rád kreslil. Stejně krásná a tajemná. Zamiloval se do ní hned. To ona když ho uviděla, pocítila strach. Ne z něj, ale tak neurčitě, z lásky, kterou začala pociťovat a bála se jí, neboť ji svět učil chladnosti, kterou snad měla ztratit…? Srdce jí bilo víc, než si přála, když ho uviděla.
"Nic." vzdychla. Kdyby věděl… 
Díval se na ni a nemohl odtrhnout oči. Bál se jí dotknout, znal jí tak krátce… Ale miloval ji. Natáhl se a jemně jí pohladil po ruce. Vzhlédla. Čekal, že se odtáhne, možná i že mu vynadá. Neměl na ní sahat, věděl přece, že to nesnese. Jenže on v jejích očích spatřil slzy. Brečela a ani nevěděla proč, asi z čistého smutku. Tak dlouho… Nikdo o ni neměl zájem. Bolelo to víc, než by byla ochotna přiznat. Michael v ní vzbudil city, o nichž si myslela, že jich ani není schopná. Když se jí dotkl, měla pocit, jako by jí tím říkal, že bude líp. Nebylo jí to nepříjemné jako od cizích lidí, bylo to jiné. Vzpomněla si na všechno své utrpení a to jí vehnalo ty hořké slzy do očí. Bránila se, nechtěla, aby ji tak někdo viděl… Schovala si tvář do dlaní, aby Michael nespatřil ty slzy. Styděla se za své pocity, které nechtěla dát nikdy najevo. Vzal Emmu za ruku a odtáhl ji z její tváře. Svíral její ruku ve své a druhou rukou ji znovu pohladil. Uklidňovalo ji to. Přisunula se k němu blíž a on jí obejmul a přitiskl k sobě. Najednou pocítila úlevu a bezpečí, když se mu choulila v náručí… Toužil ji ochraňovat už navždy, nikdy ji nikomu nedat a nedovolit, aby jí znova ublížili.
"Všechno bude dobrý." Zašeptal jí do vlasů. Zvedla hlavu a podívala se na něj. Slzy zmizely a vystřídala je prostá touha po lásce a bezpečí, které on jí dával. Naklonil se k ní. Zavřela oči a srdce jí divoce tlouklo, když se k sobě jejich rty přibližovaly. Cítili oba blízkost toho druhého, blízkost člověka, kterého milují… A pak ji políbil. Poprvé pro něj i pro ni, první polibek v životě. Cítil jen lásku k ní a touhu být s ní už navždy. V ní se zmítaly city, které ona neznala a nikdy dříve nepoznala.
"Miluju tě." Řekl jí konečně to, co k ní cítil od první chvíle, co ji spatřil.
"A já tebe." Šeptla a znovu se k němu přitiskla.
Objímali se dlouho. A pak odešli ruku v ruce, vstříc novému životu, jímž chtěli jít už navždy společně.

Autor genca, 22.05.2007
Přečteno 708x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

derry:já takovouhle povídku píšu poprvé,vím že o tom píše každej ale je to pro kámošku,jakoby její budoucnost:)

24.05.2007 18:17:00 | genca

Na to lze říct jen...už zase.

24.05.2007 18:03:00 | derrry

no jo, téma je ohraný,ale u mě je takováhle povídka ojedinělá:)

22.05.2007 21:34:00 | genca

Napsané dobre. Neoriginální.

22.05.2007 21:31:00 | Rick

Moc pěkné :-)

22.05.2007 20:48:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí