Láska

Láska

Anotace: Někdo druhý ani neví,co pro nás znamená...

Někdo ji cítí k druhým až tak moc, že se kvůli tomu trápí,protože nemůžou být spolu. Druzí lidé necítí nic a přesto jsou s dotyčnou osobou... tedy ptám se proč ?,musí být ,když se nemilují celým svým srdcem...jen tak, jeden druhého využíváte a žádné city a už vůbec ne lásku mezi vámi není . Nepochopitelný jev mezi lidmi. Nikdy možná nepochopíme proč se lidé milují , z jakých důvodů ,ale jedno je jisté já nemiluji pro peníze, pro postavení ve společnosti ani jak člověk vypadá...ale jaký je,jak se chová. Důležitou věcí je,že má srdce na správném místě a má ho pravé.
Milujeme druhého celým srdcem,protože až zjistíme ,že jednoho dne už tu není ,tak bude pozdě na omluvy a výčitky . Ten čas se nebude moci nevrátit... To co bylo,bylo , nedá se navrátit . Tak přemýšlejme než někomu řekneme , že pro nás nic neznamená... Nevíme kam naše cesta směřuje , cesta našeho srdce čekáme až zakotví v nějakým přístavu něčího srdce.
Ale nevíme ze začátku ,zda je pravé nebo lživé... tohle nemůžeme odhadnout ,nikdy. Nejhorší je ,když zjistíme ,že druhý si s námi hrál jako se skládačkou ,která nejde potom jen tak složit , bolí nás potom srdce,kvůli někomu . Mi mu opětovali city, srdce,lásku ,ale druhého to vůbec nebolí , nezajímá ...jak se cítíme ,že jsme ve velký hustý tmě ve které sami nevidíme , prázdný pocit v srdci,bezmoc, emoce , samota, pláč ...
Autor Eddy, 18.05.2012
Přečteno 598x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí