Okamžik

Okamžik

Anotace: Během sekundy se může vše změnit...

Okamžiky se nám a všem ostatním dějí dnes a denně, jak už krásné, pozitivní a nebo na druhou stranu ty špatné. Nejkrásnější a nejsilnější okamžiky v životě, když se nečekaně zamilujeme mi do ní a ona do nás. Přijde to z ničeho nic, jako kdyby z nebe . Pořád tomu nemůžeme uvěřit, ale cítíme, že jsme konečně šťastní a hledaly , to co celý život nenacházíme a to pravou lásku. I za pravou láskou se skrývá velké utrpení a bolest u srdce, jenže to mi v tyto chvíle ani netušíme, že by se něco mohlo stát, ani si to nepřipouštíme. Stále víc chceme sní být , i srdce nám buší radostí, láskou, štěstím.
Snažíme se vyjádřit, jak moc ji milujeme, dokazujeme jí to vším možným, ale ona nemá odpovědi na tohle. První okamžiky strachu nastávají, pomalu se bojíme, ale ještě věříme v to, že vše dobře dopadne. Jak čas plyne , tak sledujeme změnu v lidech,v člověku, kterého milujeme, že se něco stalo, absolutní nezájem o druhého. Nic se neděje ani neví, jak se cítíme v tomto období, když nevíme co se děje s druhým. Bojíme se nejhoršího, protože tato situace nasvědčuje několika paradoxům.
Musí přece vědět, jak moc ji máme rádi, milujeme, a chybí nám. Ty si semnou hodíš jako s kostkami ve hře a říkáš, snad mi padne to číslo, které chci a když ne, tak jdu dál. S lidmi to tak nejde, nejsme kostky nahraní ,proto si musíme uvědomit, jakou hru chceme hrát.
Vysléct se do naha a mít sex , to dokáže každý, ale otevřít někomu srdce a ukázat mu svoje slabosti, strach, naději a sny, to ve skutečnosti znamená být nahý.
Autor Eddy, 12.08.2012
Přečteno 564x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí