Úvaha

Úvaha

Anotace: Jen takový pokus o cosi asi nejspíš smutného, ale jako obvykle - za komentáře jsem neskonale vděčen a ani případný tip neurazí :-)

Vzpomínám si na ty časy, na ty časy, kdy jsem měl pro co žít, kdy každá buňka mého mizerného já hořela touhou a vášní. Kdy jsem byl plný víry v sebe sama i v budoucnost, kdy jsem byl s ní. Ano, poté přišly jiné; a v každé další jsem hledal ztracenou dokonalost, harmonii, alespoň zrnko minulosti. Tu chvíli, když vezmete svého milovaného do náruče a jednoduše víte, že v ten daný jedinečný okamžik do sebe vše zapadá a za nic na světě se nechcete pustit.

Jenže jak plyne čas, Ty v mých vzpomínkách pozvolna bledneš; a to mě k smrti děsí. Znáš ten svíravý, dusivý pocit? Když Ti srdce buší, div nevyskočí z těla a ty si jen přitáhneš kolena k hrudi a obejmeš se pažemi a doufáš, že se nějakým způsobem udržíš pohromadě a nezbudou z tebe jen střípky rozsypané po podlaze? Proto teď kráčím světem sám, prázdný a znavený odraz s nicotnou jiskřičkou naděje, která přes to přese všechno, a možná právě tomu navzdory, nikdy zcela nevyhasne…

Autor Dorimant, 13.11.2012
Přečteno 591x
Tipy 9
Poslední tipující: MissMelancolic, Jiná, Eru Alonnar, Robin Marnolli, A. L. McCawley, P€ŤULK&, Joe Vai, ewon
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to pravdivý..ale náhodou, někdy je dobrý když vzpomínky blednou..stává se mi že právě vzpomínky mi nedovolují jít dál od minulosti k budoucnosti..

09.04.2013 16:04:25 | Jiná

Díky za komentář, ono je to občas takové komplikované a obvykle i hořkosladké...

10.04.2013 10:26:45 | Dorimant

ST protože jsem se v tom našel.

28.01.2013 09:23:54 | Eru Alonnar

já vždycky přemýšlím, jestli to tak maj všichni lidi, nebo jen ti, co o tom píšou.

13.11.2012 15:00:44 | ewon

No já myslím, že snad každý to někdy zažil a jestli ne, tak asi žil nějak špatně (a tu femme fatale, či její mužský protějšek, nikdy nepotkal) nebo měl nevysvětlitelnou kliku a vyšlo mu to hned z první... Šťastný to člověk :-)

13.11.2012 15:19:42 | Dorimant

něco na tom bude:-)

20.12.2012 17:38:18 | Robin Marnolli

:)

13.11.2012 19:52:14 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí