Velikonoce

Velikonoce

Anotace: Jak zabít dvě mouchy jednou ranou... ;-)

„Tak kdy už jí konečně vezmeš sebou na Frýdlant?“ ptal se mě Mirďa pokaždé od té doby, co Jí viděl na fotce. Dočkal se.
Začínal prodloužený víkend, byl Velký pátek Já s Lenkou ve vlaku. Pozorovaly jsme, jak se nám krásně zabarvují Beskydy takovou tou čerstvou zelení, vítr profukoval ještě holé stromy, co se právě probouzely. Bylo krásné odpoledne.
„Co si takhle zajít na Lysou?“ lákala mě.
V duchu jsem si říkala, prý kamarádka, taková štreka, nahoře ještě sníh… „No co mám s tebou dělat. Ale až zítra.“ chtěla jsem získat čas. Třeba si to rozmyslí.
Sotva jsme dojely, začala zábava. Lidé se nejvíce baví vždy první den. Jsou celí nažhavení po zážitcích, po srandě, hudbě a tanci, nebo celí nedočkaví, až zase uvidí někoho známého či nového.
Mirďa se celkem své úlohy ujal. Pořád se tak jako na oko točil kolem nás a já to viděla jako dobrou šanci, jak vyklouznout z daného slibu.
„Nejdeš zítra s náma na Lysou?“
Jako starý harcovník, co má rád adrenalinové sporty, hned přikývl: „Jasně, kdy?“
Jelikož je Lenka chytrá holka, cítila v tom nějakou lumpárnu, a tak se snažila jako o závod navnadit další lidi na jarní výlet. Ovšem i za čtyři hodiny snažení marně. Byli jsme furt tak nějak tři. Z mého pohledu dva, což nebyl vůbec špatný pohled, jí se však nelíbil.
Sotva se tedy rozbřesklo ranní slunce, vštěpovala mi Lenka, že ona na tu horu s ním jako nejde. A už vůbec ne sama. Co já se jí navysvětlovala, že po včerejším bujarém večeru, bych nikde nedošla. Za každým smrčkem by byla nucená přestávka, a to bych jako opravdu velikonoční ozdoby nedělala. Do toho se mě Mirďa už připravený přišel zeptat, kdy vyrážíme a jestli fakticky jde i Lenka.
„Jooo, neboj, Lenča se už těší, ta půjde určitě.“ uklidila jsem ho.
Lanka ovšem furt zarputile seděla v chatce a ani nevykoukla. No nic. Je třeba použít radikálnějších zbraní. Nikoho se neptat a jednat. Nachystat svačinu, vylákat Lenku před chatku, předat její dlaň do Mirďovy a zamávat …
Zpátky se vrátili až na sklonku večera. Usměvaví, opálení a ruku v ruce.
A tak Lenka zdolala Lysou a Mirďa Lenku.
Autor Majrenka, 29.06.2014
Přečteno 371x
Tipy 2
Poslední tipující: Amonasr, AndreaM
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí