,,POSTAVIČKY DO DŽEZU"

,,POSTAVIČKY DO DŽEZU"

Anotace: střípek ze stacionáře (vlastně by šla použít i kategorie ,,cestování")

Seděl na lavičce v autobusové zastávce. Kýval se celým tělem dopředu a zpět. Bundu měl vytaženou nahoru přes hlavu tak, že mu zakrývala celý obličej. Z poodhaleného břicha nešlo přehlédnout vyčuhující okraj plenkových kalhotek. Občas velmi hlasitě tleskl rukama a přitrouble se tomu zasmál. Vlastně spíš zařehtal.
Úžasný pohled na mého dospělého nestandartního syna! Nenápadně se začal sunout z lavičky k zemi. Je to jeho oblíbená pozice, ve dřepu se mu lépe tleská.
Tento nápad jsem mu však rozmluvila a celou situaci ,,vylepšila" slovy: ,,Zůstaň sedět, jsi přeci dospělý rozumný muž. Chovej se jako normální!"
Tyto a podobné věty používám častěji, většinou s nepatrným humorným nádechem.
Přesto mě v tu chvíli kolega obdařil nevěřícným pohledem. Aby i on dodal svému údivu jistou dávku ironie, jeho pohled okatě klouzal ze mne na syna a zpátky. Bylo jasné, že slovo ,,normálnost" v této chvíli pozbývalo jakéhokoliv smyslu.
,,Vždyť jsem řekla JAKO normální" - s omluvným úsměvem na tváři jsem doplnila svůj výrok.
A v ten moment jsme oba vyprskli smíchem.
Klient, který byl na cestování přidělen do jeho péče, si všiml právě přijíždějícího autobusu a začal nás na tento fakt velmi infantilně upozorňovat. Nastoupili jsme a pozdravili se s dalšími cestujícími na stejné trase. Už nás znají, takže máme cestu na zadní sedadla otevřenou. Pouští nás tam rádi, protože vědí, že odtamtud je přeci jen méně slyšet námi vytvářený hluk.
Zase jeden pracovní den za námi. Poslední kapky humoru ze zastávky se s námi vezly i v autobuse. Není lepší uvolňující lék po dlouhém únavném dni, než trocha smíchu.
Autor srozumeni, 12.02.2015
Přečteno 454x
Tipy 16
Poslední tipující: enigman, zelená víla, A42, jitoush, Jort, jitka.svobodova, Amonasr, Frr, Martinecka23
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jednou jsem se převlík za muchomůrku a procházel se po městě...je skvělý pozorovat když člověk vidí nejdřív ty plechový obličeje...a pak když jim to dojde...

13.02.2015 10:10:39 | enigman

Jo, to mohlo být vtipné. Ty čuměcí pohledy znám, už jsem si na ně za zhruba 20 let snad zvykla. Ale ještě mě napadlo, že je možná dobře, že ses převlékl za mochomůrku a ne třeba za lysohlávku. To by si pak možná byl i k sežrání.

13.02.2015 15:13:59 | srozumeni

i muchomůrka může být chutná...

17.02.2015 10:44:54 | enigman

občas se do speciální školy chodím nadechnout té normálnosti :-) smíchu... a bezprostřední upřimnosti...

12.02.2015 23:09:23 | zelená víla

A kdo je víc směšný? Ti pedagogové nebo žáci? Hi,hi. U nás ve stacíku se to někdy už stírá, žádný rozdíl. Díky za koment a návštěvu.

13.02.2015 05:39:01 | srozumeni

tady jsou všichni tak sehraní, že je to radost tam pobývat... :-)

16.02.2015 13:33:18 | zelená víla

velice pěkně napsané a vystihuje to i mou "filosofii", že na v každé situaci si dá najít něco pozitivního, úsměvného, humorného.... můj úsměv jsi vyloudila, děkuji :-)

12.02.2015 07:50:17 | Martinecka23

To mě moc těší, tak snad se budeš usmívat celý den.

12.02.2015 13:19:47 | srozumeni

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí