Vůně ccina

Vůně ccina

Anotace: inspiračka od fialovejch barev

 

Když ccino voní skořicí, je podle mýho všechno OK, protože tahle vůně k němu patří. Stejně jako bohatá pěna a tak trochu nahořklá chuť, aspoň u toho mýho, protože já svý kafe nesladím. Ale kdyby tahle tekutá dobrota byla jen v příchuti cinnamon, asi bych u ní dlouho nevydržela a přestala ji pít.

Taky jsem ccino. Občas. I když v občance to napsaný nemám, jsem holka cappuccinová, aspoň pro LITER, a kdybych po tý kávě nejen chutnala, ale i voněla, brala bych to. Všema deseti. Však jen chvilkově. Protože já mám ráda změnu a snažím se bejt každou chvilku jiná, dopředu skoro neodhadnutelná, překvapující. Co překvapuje, to má schopnost dráždit a já chci bejt spouštěč dráždivýho!

A tak je to se mnou občas těžký. Skoro o hubu! Protože jak se ty mý vůně střídaj, dává to lidem kolem zabrat. Přijdou ke mně, myslej si, že mě znaj… a nebojej se zkusit mně poznat ještě o trochu víc… dali by si ccino… a já jim ho nemůžu nabídnout. Protože jím jen někdy jsem! Tím obyčejným, jen s tou pěnou.  Občas zavoním po alžíru a někdy se posunu a skočím do irish. A někdy, bacha, voním upřímností, proklatě vražednou. A nedokážu si ji odpustit a nedokážu jí ani ušetřit, nikoho, kdo se o mně snaží. Protože já se taky vpíjím do druhejch a vůni upřímnosti snesu.

Taky voním touhou. Divokou a nezkrotnou. Však je ta touha moje? Nebo jinejch? Těch co maj právě na mně chuť? Kdo ví. Ale ta vůně roztoužení ve mně je a je jednou z těch, který mám nejvíc ráda. A do který se nejraději oblékám. A aby  byla pokaždé jiná, přidávám k ní esence. Sama si je míchám, baví mě to! Včera pár kapek citlivý něhy, dnes trochu chtivý vášně a zejtra… rozhodnu já? Nebo ty?

Mám vůni rozkvetlý louky. Stříknutou ovocným sadem. Jsem květinová s přídavkem ovocnýho nektaru… borůvek, jahod čerstvě utrhlých, granátovýho jablka. Taková třeba. Nepotřebuju nic těžce omamnýho, chuť dalekýho orientu, santalovýho dřeva, cedru, ta mne neláká. Ale třeba fialky nebo šťavnatý třešně…

Však pryč od fialek. A pryč i od třešní. Protože ccinová holka teď do svejch řádků vpíše něco, co asi neměli by všichni číst! Ne ti, co se vyhejbaj sprostotě. A co nesnesou, když ručička na tachometru upřímnosti je skoro na maximálních hodnotách. Ale já i takovouhle jízdu někdy jedu a tak kdo tohle nechcete, přeskočte odstavec. Zavřete oči a hejbněte šipkou o pár vět dál, nečtěte o tom, že sladký, dráždivě omamný ccino by se někdy, NĚKDY vůbec nestydělo vonět jako ta nejsprostší děvka!

Tobě. Klukovi, u kterýho by stála tak blízko, že blíž už to snad nejde. Ke kterýmu by se tiskla a šeptala mu, jak moc po něm zrovna touží. Jak ho chce, šeptala by mu nahlas všechno, co i jemu samotnýmu zrovna běží hlavou. A čeho má plnej pohled! Nebála by se mu říct, že se chce právě mazlit, milovat, divoce, něžně, jakkoli a nebála by se mu to říct snad i proto, že má tu kurva vůni právě na sobě, že si ji stříkla – do vlasů, na šíji, všude. A že ta vůně, ano, ta, teď může za to, že z jinak hodný holky, obyč ccina, je…

A víte co - doplňte si radši sami, já v poslední době nějak ty konce nezvládám… Co zvládnu – je postavit si na kafe!!!

 

Autor cappuccinogirl, 05.09.2023
Přečteno 216x
Tipy 16
Poslední tipující: Misha, IronDodo, Anfádis, Žluťák, Jiří I.Zahradník, Fialový metal, jenommarie, jort1, mkinka
ikonkaKomentáře (32)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No ale ale... tam je přece a ne e... to je to samý??? Snad ne...:-) No jestli jo, tož třeba nás oba uklidní, že holka ccinová vůbec neumí čarovat, faaakt... ňák jsem na hodinách čar nedávala pozor... já bych nezvládla ani to co Saxana a s tou to taky nebylo valný... :-)

05.09.2023 20:22:55 | cappuccinogirl

Neboj, cappu, proklet se daj jenom ti, co na to věří. Ostatní jsou proti kouzlům odolní:)
Dobrou, honeycappugirl:-*

05.09.2023 20:54:37 | Žluťák

Dobrou? Další, kdo mně posílá do postele??? Co to všichni dneska máte? Vždyť noc je ještě mladá...

05.09.2023 20:58:09 | cappuccinogirl

Právě. Noc je mladá,
tak vydrží až do rana,
já kdybych chtěl celou noc žít
tak musel bych asi hodně pít:)

05.09.2023 21:05:14 | Žluťák

Hodně pít???
A v tom je pudlový jádro? :-)
Protože pít tě nikdo nedonutí! Ani kdyby...:-)
Jj... spočni, když potřebuješ. Tipla bych, že tvůj život je docela hektickej :-)
Pusu do snů pro tebe...

05.09.2023 21:17:20 | cappuccinogirl

:-*

05.09.2023 21:21:11 | Žluťák

Co to všichni máte s těma hvězdičkama??? Vysvětlí mi tohle už konečně někdo???

05.09.2023 21:22:23 | cappuccinogirl

To je retro pusa.
Pa:)

05.09.2023 21:26:04 | Žluťák

Tak yellow boy, pa, když chceš a spinkej sladce, ode mně klidně i celej vopusinkovanej... protože já když jde vo tebe s pusama šetřit nebudu... LEČ
KDOKOLI KDO JEŠTĚ NESPÍTE, vpište mi sem do komentů aspoň jednu definici RETRO PUSY :-)... ať vim, co si pod tím mám představit :-)
uctivý rukypolíbení
přátelská na tvář
nebo taková ta nevodbytá... jak se vám s ní ani nechce skončit??? :-)

05.09.2023 21:30:17 | cappuccinogirl

Právě. Noc je mladá,
tak vydrží až do rana,
já kdybych chtěl celou noc žít
tak musel bych asi hodně pít:)

05.09.2023 21:05:14 | Žluťák

Ty proklatče neprovokuuuuuj :-)
Ale jo, klidně provokuj, ty můžeš... hele...a nechceš provokovat radši ty pejsky... když pudou po tobě, budu mít ten život třeba hned snazší :-):-):-)

05.09.2023 18:52:59 | cappuccinogirl

Je mi líto, ale s prokletýma si ani pejsci nehrajou. Jsi na to sama:)

05.09.2023 19:41:51 | Žluťák

no jo no, Yellow boy, koukám, že jsem zas nezmáčkla to protivný reagovat, lítá mi to tady, tak to volný o samotě je tvý...

05.09.2023 20:35:39 | cappuccinogirl

Ty jo... tak to se rojej otázky:
1) kdo tě proklel?
2) je to trvalý?
3) jak se pozná, když tě někdo uřkne, boy ( to se ptám i kvůli sobě, abych věděla... NEJSEM JÁ TAKY??? Prokletý ccino???:-)
A neboj... naše 3x a dost :-) dodrženo

05.09.2023 19:47:35 | cappuccinogirl

Ani na jednu otázku bohužel nemám odpověď. První jsi mi řekla proklatče ty, tak snad víš proč:)

05.09.2023 20:00:42 | Žluťák

Moc pěkný, cappuccinko!
A jak to máš s pejskama? Poznávaj tě, když se ty tvý vůně tak často mění?:)

05.09.2023 18:40:07 | Žluťák

Jestli můžu prosit, dal bych si tu stříknutou ovocným sadem. Děkuji. :))

05.09.2023 17:39:51 | Jiří I.Zahradník

Jiříčku, já jsem tak ráda, že jseš tady... nedivím se, že sis tuhle vybral... ty máš k těm sadům a lukám blizoučko už svým jménem :-)
ráda ti zavoním, do tvých snů, třeba, až se někdy zapomeneš a navzdory všem a všemu si ccino vezmeš v noci do hlavy... já budu se ti zdát a všechny svý vůně smíchám do jedné... ale třešně a jahody a fialky... ty nechám vyniknout...a těma provoním tvůj polštář, abys, až se ráno probudíš a nebudeš si třeba jistej, sis moh říct: !No páni, ta holka ccinová tu fakt byla"!:-)

05.09.2023 17:55:47 | cappuccinogirl

Jdu kolem.
Čtu již potřetí komentáře.
Vlastně nejdu kolem.
Vracím se zpět.
Vidím jablíčka.
Každé je jiné.
Vezmu si na počtvrté nůž...
Rozseknuto bude ...
To i to i to.
Každé do jedné misky.
Ty misky jsou tři.
Ochutnám ze všech tří.
A ptám se ?
Proč motýl míchá chutě ?
Proč tři missky
Proč tři myšky ?
Proč vracím se ...
***
A dobře vím
O které dlouho sním
A přesto
Si nedám pokoj
Když čtvrté jablíčko se kutálí.
To krájet nebudu.
To v ústraní ... celé sním.

05.09.2023 13:41:00 | Fialový metal

No příteli, tys mi dal...tři misky...tři jablíčka.... vlastně čtyři, to je jak pohádka o Mášence a medvědech...a třech židlích a třech postýlkách...
no já jen jednu vlastním...
pro všechna ta jablíčka
pro všechny vůně
pro jablíčka natřikrát voňavá
vlastně na čtyřikrát
jen o té jedné vůni
se nemluví
ta se jen cítí...je šeptaná
je hříšná
je tak nestoudně drzá
skoro špinavá
přesto právě po ní
nejčastěji a nejvíc chtivě ruku natáhneš...
chceš tu vůni
a chceš i to jablíčko
abys přivoněl?
ne...nestačí...chceš ochutnat...
chceš to jediný, co ti šeptá do ucha svou jablíčkovou písničku
chceš poznat
jablko poznání
jablko hříšné
jablko Evino, co podala Adamovi
v ráji
nahému zcela
proč jedl
proč i Eva
proč list klín teď halí...
proč nestoudnost svět zná
proč ji nevítá...jako koření jako živou vodu co postaví se nudě
proč ne čtvrté jablíčko, když dávkuje se s citem?
když ruka, co ho nabízí, je levá, ta ze strany srdce
proč ne jablíčko od holky srdečné
a laskavé a milé
proč jen tiše sníst a nepřiznat, tajit světu... i ten plod, i dívku se srdcem jablíčkově voňavým...se srdcem na dlani???

05.09.2023 13:50:51 | cappuccinogirl

No holka..s tebou to mává všemi směry
tak si nerozlej to kapučíno.:))

Divokost je v každém.
Muž který se zapíše v srdci
probudí v ženě mnohé hry i TOUHY.
Jsem ráda za to, že se tak děje.

Lákavé ccino**?
No vždyť. Lákej.
Když cítíš
že máš
že musíš.

:)
Každý to má po svém.
Já ty bouře ráda za těmi zdmi.
Tam kde je kouzlo propojení.
Tam kde je náš společný svět.
*
Zavonělo..až na tu dě*:D
.
Je to tvůj scénář..jen jdu kolem.
Hezký den cappu.

05.09.2023 10:56:24 | jenommarie

Kdybych tam tu dě..u nedala, chyběla by mi tam a silně:-)¨
znáš Marienko tu hru na sestřičku a na doktora??? Tak tu já nehrám... :-) Ale roli ku..y se někdy střihnu zatra ráda... pro zpestření... ale je to JEN role a JEN pro konkrétního člověka, abychom si rozuměly :-)

05.09.2023 11:01:13 | cappuccinogirl

Já tomu porozuměla..jinak bych sem nic nenapsala:);).
Však kdo si hraje
..nezlobí..nebo zazlobí si.:))
Spolu ať si každý jak mu libo.
Psala jsem..jsi režisérkou svých a jdu jen kolem:)

05.09.2023 11:03:57 | jenommarie

I já jsem tě pochopila... na první dobrou :-) Mám tě ráda, jenom Maruško... i když víš, co si myslím o tom tvým JENOM...:-)
Hele...a víš ty, že si to myslím pořád??? :-)
Krásně si držíš svoji psavou linku... a ta rozhodně není JENOM tak od někoho :-) Pa

05.09.2023 11:07:55 | cappuccinogirl

Já si nic nedržím..tak si jen tak píšu a občas odložím..do modře..jako každý tady.
To jenom..jdu kolem:D:D.
Jako dnes.
Děkuji TI cappučínko za milá slovíčka přeji TI ať se ti daří mít krásný den. :)* papa

05.09.2023 11:11:30 | jenommarie

...konce jsou povětšinou nudný :-)

05.09.2023 10:18:18 | jort1

Zde není konce v dohledné době.
Když řeka ... je plná slov.
Ať se Ti daří ... příteli rozvážný.

05.09.2023 13:45:19 | Fialový metal

možná, zlato...ale musej bejt...dokud nezakončíš, nečeká tě novej začátek...:-)

05.09.2023 10:40:53 | cappuccinogirl

Mistr s jazykem
Čtyři řezy nože
Sám sebe oře ...
Na Bílé hoře
Plné pravdy i kamení.
Jenž močové cesty rytířů
Zde ponechaly v době
Smutné a pro národ osudné
A teprve tady je konec
A začátek zároveň
Jinak psát neumím
Když vyhnout se chci palčivé touze
A odpověď do éteru vypustit.
Pravda je však daleko.
Lež mnohdy blíž ;-))
Copak Cccino
Ještě věříš
Fialové barvě
Kronikáři u dveří
S brkem v klobouku
A s tabletkou
Modrou ...
Jak sám je Liter ?

05.09.2023 14:16:17 | Fialový metal

to teda... na co do sebe lámat energeťáky, když máme ccino:-) dej si mikinko, dám si s tebou, a klidně dvojitý :-)

05.09.2023 09:00:12 | cappuccinogirl

Ano.

05.09.2023 09:18:16 | mkinka

Asi abych si také postavila na kafe s Tebou. Co člověk zmůže dopoledne.
Káva je energie, která nezklame.

05.09.2023 08:52:01 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí