Jednou napodzim

Jednou napodzim

Anotace: Je to jen takový pokus. Nikdy jsem příběhy nepsal, jen ve škole. Tohle se mi opravdu stalo...A kdybys věděl/a, co by to mohlo být, písni mi...

Nepamatuji si přesně den ani měsíc, kdy se to odehrálo. Někdy na podzim loňského roku.
Toho dne jsem se vydal kopat křen. Už se začínalo stmívat. (Několik dní nazpět jsem si při procházce všiml několika trsů křenu. Blízko lesa, tak deset minut cesty od mého domu.) Dorazil jsem tedy na zmíněné místo. Křen byl hodně starý a silný. Byla skoro tma. Jen trocha světla vycházela z blízké hájenky. A ještě hvězdy, záře nad městem odrážená nějakým tím mrakem a snad také měsíc se podílely na dostatečném přísunu světla pro mou plánovanou činnost. No prostě tak akorát abych mohl kopat.
Křen to byl starý,tudíž silný, tak to bylo rychlé pořízení. Pokud víte, jak na to.
A když jsem vykopával poslední kořen, tak jsem si v trávě, těsně u křenového listí, všiml něčeho svítícího. Pomyslel jsm si: "Teď, na podzim, světluška?" Vždyť je už zima. Byl jsem na to velice zvědavý. Uchopil jsem tedy tu věc. Prsty od hlíny ztratily něco ze své citlivosti. Byla to jakási kulička která mi, co se týče hmatu, připomínala něco měkce gelovitého. Jako měkká kuličku febicholu. Jen o trochu větší. A svítila i v jemném sevření mého palce a ukazováčku. Nechtěl jsem jí ublížit a tak se stalo, že mi vypadla z ruky a zapadla někam hluboko do trávy.
Možná to byla světluška. Možná něco jiného. A možná se někdy dozvím, co to v té trávě bylo.
Autor Šantir, 06.01.2008
Přečteno 682x
Tipy 3
Poslední tipující: Santinan Black, Bíša, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tak to vážně nevím... Záhada..

21.03.2009 22:19:00 | Black__blighT

Díky. Dřevo mě nenapadla. Tip je to dobrý.

06.01.2008 23:24:00 | Šantir

netuším co to bylo .. slyšela jsem že kousky tlejícího dřeva můžou obsahovat fosfor nebo co a tudíž svítit .. ale kulička ? ... hm nevím

06.01.2008 19:48:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí