Proč mi ještě nenapsal?!

Proč mi ještě nenapsal?!

Anotace: Črta ze života, která si klade za cíl ilustrovat ženskou fantazii a křehkost, která může být někdy roztomilá, někdy ale otravná.

Protože jsem mladá žena, mnohdy iracionálně a emotivně jednající (iracionálně a emotivně mohou jednat i starší dámy, ale na narozdíl od mladých jim se to neodpouští a jsou považovány za bláznivé báby), proto znám velmi blízce palčivé téma, při kterém se motýli prohánějící v břiše mění v hořkou pilulku, která není spolknuta, nýbrž uvízne v jícnu.
Jako každá žena totiž prahnu ztřeštěnou silou pečovat o to co mám ráda.
Perskou kočku kartáčuji možná častěji než se jí to líbí, novou parketovou podlahu v obýváku umývám prontem a blbě se u toho usmívám. Horší už to je s notebookem. Mého elektro mazlíka zaplácávám staženými hloupostmi a trial verzemi programů, na kterých závisí virtuální rozvoj mojí košaté kreativity, tedy můj život.
Stejné jako s podlahou je to s mužem, kterého mám ráda.
Je večer, kočka už vypadá tak, že by vyhrála první místo na výstavě, programu v počítači vypršela platnost a já proto smutně sedím v obýváku. Na očích mám pomyslné růžové brýle, zatímco svými růžovými bačkůrkami přejíždím po vycíděných parketách.
A myslím na něj.
Proč mi ještě nenapsal?
Napadá mě tisíc scénářů. Zprvu je všechny přihodím do odpadkového koše (který za mě spolubydlící vehementně odmítá vynést), ale nakonec mě zastihnou, když jsem ve vaně s očima zabodnutýma do odlupující se omítky.
Jakoby jeden kus ze stropu spadl do vany a vytvořil vlnobití myšlenek, které zní:
„Určitě má moc práce-je s kamarády na pivě-je v posilovně.“ Jemné vlnky postupně přecházejí do silnějších, typu:
„Šel z práce a v zapadlé uličce ho přepadli, porval se s nimi a utrpěl zranění, zatímco byl převážen do nemocnice, sanitka měla havárii. Přijela pro něj další sanita, ale ta uvízla v koloně, protože v ulici prasklo vodovodní potrubí. Vůz teď někde zůstal viset, a miláčkův život taky visí, na vlásku.“
Jiná verze na sebe nenechá dlouho čekat: „Byl na procházce se svým psem. Pes se mu zatoulal. Jak ho běžíc hledal, ztratil někde mobil. Psa našel peroucího se s jakousi atrapou psa, takovou hračkou pro výsměch. Zatímco mu panička psa nadávala (jeho psovi i jemu), miláček svého psa uklidnil a zjistil, že jeho čtyřnohý přítel je zraněn. Vyfénovaná nádhera (druhý pes, nikoliv panička) byl taktéž poraněn. Přítel s barbínou a zraněnými psy vyrazili k veterináři. Tam dlouho čekali a zakousli se do sebe. Teda ne jak ti psi, spíš jen očima. Teď je někde u ní doma a proto mi nepíše.“
Při této představě jsem pevně stiskla rty a zatřáslo to mnou. Ale vzmužila jsem se.
Takových scénářů mohou být desítky ale všechny mají společný jmenovatel – jsou to blbosti!
Je víc než pravděpodobné, že přítel nebyl přepaden, ani nepředvedl své umění kung-fu v pouliční rvačce. Určitě se nesetkal s žádnou modelkou tak, že by se jim porvali psi.
Mohl se s ní sejít třeba v obchoďáku...
Autor Jiřinka Mignonka, 24.03.2014
Přečteno 881x
Tipy 20
Poslední tipující: Inna M., Madanik, zelená víla, Sýkorka07, RyxiraAmyGinger, jitoush, Amonasr, poeta, Luky-33, Robin Marnolli, ...
ikonkaKomentáře (18)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

.-) Je to dobrý, ale věř že ... takhle uvažuje i ta mužká část... Ikdyž těžko říct kdo by se měl ozvat první...
Jo jak píšeš jsou ty scénáře blbý a je důležitý umět jim nepodlhnout...
Jinak pak zjitíš že takhle propřemýšlíš všechno, i tn čas , ktrý si mohla druhému věnovat...

25.03.2014 16:43:08 | Madanik

nebo nemusel...

25.03.2014 00:30:47 | zelená víla

Musím říct, že se vážně moc hezky čteš, těším se na další. :)

24.03.2014 21:57:47 | Sýkorka07

Mám radost, Sýkorko 07 :)

25.03.2014 08:22:41 | Jiřinka Mignonka

já si většinou říkám, že dotyčný zemřel nebo ochrnul po celém těle :D

24.03.2014 20:53:44 | RyxiraAmyGinger

...důvěra se vysoko cení....no ale hezky Ti to píše....ze života.Ji.

24.03.2014 20:08:10 | jitoush

Děkuji moc :)

24.03.2014 21:22:07 | Jiřinka Mignonka

Připomnělo mi to Amélii...jestli znáš, tak tu scénu, jak čeká na Nina a vytváří podobné scénáře.

24.03.2014 17:08:24 | iluzionistka

Neznám tu scénku, ale kouknu se :)

24.03.2014 21:21:41 | Jiřinka Mignonka

Pěkný, kompaktní, uvěřitelný. Představ si, že do přečtení tvé črty, jsem vůbec netušil, že zvláštní bytosti jemného vzhledu (ženy) se dokážou i vzmužit… No, člověk se pořád učí :-)

24.03.2014 11:03:38 | Luky-33

naprosto přesný :D

24.03.2014 10:00:39 | v.t.v.h

...začni psát povídky.

24.03.2014 09:29:55 | Robin Marnolli

Myslíš? Možná zkusím :)

24.03.2014 09:47:18 | Jiřinka Mignonka

Ten závěr ..i to je syrová realita života ;) lepší si nic nepředstavovat,nepátrat ..no i když pokud by něco fakt on už ti to někdo jakoby rádopřítel naservíruje sám s jakoby bolestným scénářem ..vidíš vidíš i na tebe došlo i on ti zahejbá musela jsem ti to přece říct a nebo zahneš ty a jemu to donese jinej vrabec na střeše..a pak je tu i jiná varianta že to taky může být úplně jinak a tak tyhle lidi moc neberu co rádi jako chcou pomoc a přitom jim to dělá radost..hele klidně se rochni ve vaně a vymýšlej krásnej erotickej večer kdy zapomene na to že existuji i jiné ženy ..jistě víš co myslím ;)

24.03.2014 08:55:11 | xoxoxo

Promiň, nějak jsem nepochopila, co myslíš :D To co jsem napsala, je jen vymyšlené a žádného přítele nemám ani neřeším ničí nevěru.
Šlo jen o takové načrtnutí ženské povahy, takovou tu někdy roztomilou, jindy otravnou zmatenou něžnost :)

24.03.2014 08:59:39 | Jiřinka Mignonka

Á to neni příběh tvého života? hm..tak to neva jednou i tohle příjde jakoby si to napsala v jiném čase..jistě jednou někdo bude ne?;) ale napsala jsi to dost s emocema jakoby jsi to prožívala jakoby to bylo ..tak dobrý no podařilo se ti mě vtáhnout a zareagovat..takže faj dostala jsi mě teda :D at ti to píše !

24.03.2014 09:05:30 | xoxoxo

Děkuji moc, těší mě že to působilo živě :) Spíše jsem tento útvar chtěla zařadit do šuplíčku "Vypravování" ale takový šuplík jsem nenašla.

24.03.2014 09:07:22 | Jiřinka Mignonka

Á žádnej šuplík ..bylo by to škoda je to čtivé a pobavilo..tak jen tak dál ;)

24.03.2014 09:11:19 | xoxoxo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí