Mrzí mne to

Mrzí mne to

Anotace: Oslavenec nechce slavit

Zítra má narozeniny.

Žádnou oslavu si nepřál

ani narozeninový dort nechtěl.

Nachystala jsem tedy jen dárky

a předala už dnes odpoledne.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Poděkoval, políbili jsme se,

dárky si odložil na noční stolek

a zatím je nerozbalil a zalepená

zůstala i obálka od  jeho sestry.

Autor Jarka, 13.05.2015
Přečteno 489x
Tipy 1
Poslední tipující: MARKO
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsi asi mnohem cennější než dárky...a není nutno proto smutnit.

13.05.2015 19:15:33 | MARKO

Vidíš, to mě nepadlo.

14.05.2015 08:04:17 | Jarka

Víš, já taky nechci slavit svoje narozeniny. Připadá mi divné se nechat oslavovat.

V dětství jsem nikdy nedostala dárek, který jsem si přála..většinou to byly svetry a boty, co se mi nelíbily a nebo divná hračka... raději jsem se na dárky přestala těšit....a teď je k životu fakt nepotřebuji.
Co chci, si prostě koupím sama a udělám si radost kdykoliv..což není až tak často...a dost věcí mi připadá zbytečných. Nelpím na věcech. Někdy si koupím i kytku, třeba když se mi nedaří. Naposledy mi dcera udělala velkou radost korálky na krk, které navlíkla jedinečným způsobem...do takových nepravidelných smyček. To mně hodně potěšilo.

14.05.2015 22:30:19 | MARKO

Mně tak ani nešlo o nějaké dary, i maličkost sdělí, že na toho člověka myslím. Já darovala jen užitečné drobnosti, ale spíš bych uvítala posedět, třeba jen sami dva a popovídat si, o nic jiného mi nešlo, ale oslavenec pravě tohle moc nemusí, ale říkala jsem si, že třeba udělá výjimku. Dárky rozbalil večer, ale na žádné ani malé slavení nedošlo, prostě když to jde, tak se tomu vyhne.Je v dlouhodobé pracovní neschopnosti, takže ani do práce nebylo třeba nic chystat.

15.05.2015 08:54:10 | Jarka

Přeji ti, aby se rozjasnilo.
Člověk si má užít každý den, který je mu dán.
A pokud jeden ze dvojice nemá náladu, je myslím důležité nenechat se zatáhnout do jeho deprese ...radovat se po svém a věřit, že drahá polovička pookřeje a přidá se.:)

15.05.2015 15:36:15 | MARKO

Díky.

15.05.2015 16:35:24 | Jarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí