nic není tak, jak to vypadá

nic není tak, jak to vypadá

Je to těžký, když nemáte viníka. Zrovna když strašně potřebujete někoho, na koho byste mohli hodit aspoň část toho, co leží na vás.

 

 

Mám v sobě tolik vzteku a nedokážu ho namířit nikam jinam, než dovnitř. Nevím, kde přesně je ta hranice mezi bolestí a zlostí, ale vím jistě, že u mě už to všechno tak nějak splývá. Někdy ani nevím, co vlastně cítím.

 

 

V mým věku by člověk neměl počítat minuty. Nemělo by to být takhle, nikdy to tak být nemělo. Ale je a já s tím nedokážu vůbec nic udělat.

 

 

Už mě unavují nové začátky. Všechny ty nadějné starty, které vedou vždycky na ten stejný konec. Život je hloupý koloběh stejných událostí, které se k vám více či méně pravidelně stále vracejí. Naprosto nezávisle na jakémkoli úsilí.

 

 

I tak jsem se v tom všem dlouho snažila najít nějaký smysl. Nějaké souvislosti, nebo impulsy, které by mě třeba posunuly někam dál.  

 

 

A pak mi konečně došlo, že v tom není vůbec nic. Prostě to tak je.

 

 

Prostě to tak je.

 

 

Je to těžký, když nenajdete žádného viníka.

 

 

Protože už zase zbýváte jen vy. 

 

Autor odnikud, 14.04.2017
Přečteno 672x
Tipy 13
Poslední tipující: bogen, jitoush, zelená víla, AndreaM, Jort, Luky-33, Philogyny1, Jin&Jang
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

....i já bych Tě objala.....Ji.

30.04.2017 22:12:59 | jitoush

a to je tá ´mizerná´ cesta. objala by som ťa, keby si bola tu.

24.04.2017 13:49:55 | maryshka

hele víš co je dobrý, sehnat pár krabic a prostě je zlikvidovat v rámci svého stresu.. své nasranosti... parodon... fakt je to dobrý... ze své zkušenosti nevím, ale pomáhá to... :-)

22.04.2017 03:14:42 | zelená víla

já když jsem v koncích, tak pomyslně přešlápnu v těch svých starých botech a vydám se do hustého mlází, prodírám se, někdy i se zavřenýma očima, škrábe až do krve, a najednou stojím někde, kde jsem ještě nebyla a je to tam krásné, (tak jsem loni našla strom se sršány), a zjistím, že ten les vlastně vůbec neznám, pořád dovede překvapit...

16.04.2017 09:25:57 | Philogyny1

...nejsem si jist, že bych chtěl objevit strom se sršány...

17.04.2017 20:16:25 | Jort

až ho zase najdu, nafotim, snad se mi to povede...

17.04.2017 20:26:04 | Philogyny1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí