mosty

mosty

Vybavila se mi jedna věc od Gellnera. Včera večer, a od té doby ji nemůžu dostat z hlavy. Poprvé jsem ji četla asi někde na gymplu a už tehdy mi přišla jiná než ostatní. Vlastně Gellnera nemám ani moc ráda, až na tuhle jednu jedinou.

 

 

Přijde mi, že čas utíká rychleji, než jsem schopná vstřebat. A přitom si nedokážu vzpomenout na začátek. Jaké to bylo. Někde jsem viděla, že lidi zapomenou na to, co jim řeknete, ale nikdy nezapomenou, jak se u toho cítili. Mám pocit, že jsem zapomněla už všechno.

 

 

Vzdala jsem to.

 

 

Nebráním se, nechávám se vláčet tak daleko, jak to půjde. Už se nechci ozývat a bát se, že nakonec nikdo neodpoví. Takhle je to mnohem jednodušší. Dívám se dolů. Ne tak, jako dřív. Vidím teď věci jinak. A rozumím tomu, proč jiní ne.

 

 

Přesto je sleduju. Pokaždé, když tím místem procházím. A tajně doufám, že v někom zahlédnu náznak toho samého, co cítím já.

 

 

Jsem tak prázdná, že by se do mě daly vepsat stovky dějin.

 

 

Ale tvářím se. Jen tak navenek. Abych nemusela vysvětlovat. 

 


Má milá rozmilá neplakej…

 

 

To je ta věc.

 

Autor odnikud, 17.04.2017
Přečteno 526x
Tipy 14
Poslední tipující: jitoush, zelená víla, Jin&Jang, Jort, Philogyny1, bogen, AndreaM, Frr, Luky-33
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...pláč je úlevný.....rozumím Ti,možná Ti rozumím,o čem to je.....
...některé úseky cest jsou hodně náročné....ta proč? jsou nejnáročnější...
pořád se něco vyrovnává a někdy je to na hraně bytí a nebytí....
prázdní jsou lhostejní...jsi naopak plná toho všeho....to tíží....
.... ozdravné "prázdno"naopak přináší lehkost a myšlenky netíží jak
těžká závaží...jen plynou......přeji vše dobré......Ji.

24.04.2017 20:54:11 | jitoush

sobě neutečeš, ani ve vysvětlování... patrně nejsi prázdná, jsi plná,,, važ si toho a kašli na ostatní... když pochopíš sebe otevře se ti svět chápat dál...

22.04.2017 02:06:17 | zelená víla

nezahlédneš, budeš sama mezi všemi, jako v kulisách a za výkladem sběratelský plyšový
medvěd, stojíš a přemýšlíš, máš je ráda, toho svého jsem kdysi ostříhala a hlavu popsala modrým inkoustem...

17.04.2017 20:22:50 | Philogyny1

...kdybys byla prázdná, tak by se toho v tobě tolik nedělo...

17.04.2017 20:18:30 | Jort

...taková pěkná perspektiva...;-)

17.04.2017 19:12:00 | bogen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí