Průša pláče

Průša pláče

Silný klip, jinak by Průšu tak nevzal u srdce. Ne, fakt u něj ronil slzy, sebralo ho to. Prostě nějaký táta natočil setkání dvou chlapečků, tak asi čtyřletých, jeden černoušek a druhý běloušek. A ti dva chlapečci se na té ulici objali a hladili se, měli se rádi, no...

Tak to jen pro představu a vysvětlení, proč Průša plakal a plakal, když to celé viděl. A nedivte se mu, že ho to tak vzalo. Když mu došlo, kolik práce to bude chtít, aby ti dva hoši pochopili, jak se věci správně mají, že ten jeden je zatracenej negr a ten druhej bílá kunda, že ten negr má inteligenci na prahu debility a ten bílej je posedlej touhou všechny kolem sebe vyždímat.

A tak Průšovi naskakuje husí kůže z představy, že by to třeba nedopadlo a oba ti hoši se časem nepřestali objímat a svět by přestal být na svém místě a v pořádku. A pláče nad tou zvráceností, jak je všechno jinak, než má správně být. Trochu zodpovědnosti při natáčení by to chtělo...

Autor JaJarda, 26.05.2020
Přečteno 231x
Tipy 5
Poslední tipující: Martinecka23, jenommarie, Frr
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-) neuvěřitelně se nadře Průša jeden......tedy jistě na to nebude sám :-) :-)

27.05.2020 09:42:47 | Martinecka23

Jo, má podporu celé party podobně uplakaných jedinců... :)

27.05.2020 09:50:34 | JaJarda

To přece nemusí dávat jenom jeden pohled, ty filmy
= může to i naznačovat,
jak by se měli lidé k sobě chovat
...a to je zase snad dobře,
na to poukazovat,
že je normální se chovat k sobě slušně
a mít rád kamaráda..jakékoliv národnosti.
Jde vždy především stejně vždy o jednotlivé rasistické skupiny,
násilí jakéhokoli vyznání
nebo barvy pleti a to je špatně.
Hlavně bez násilí..

26.05.2020 19:21:44 | jenommarie

Jistěže je pohledů nepočítaně, tady je do absurdna vylíčený jeden pohled jednoho občana a je to zrovna jedinec, který se intelektem nejspíš neprosadí... :)

26.05.2020 19:43:32 | JaJarda

No já to asi brala spíš všeobecně, tak se omlouvám..jako spíš téma, nějak jsem Průšu ..opomenula :-D ;-)

26.05.2020 19:45:26 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí