Kříďák - C.J. Tudor

Kříďák - C.J. Tudor

Anotace: Prvotina od této autorky (vkládám se zpožděním). Mystery-psycho thriller alá Stephen King.

Sbírka: Recenze knih

S přečtením této knihy jsem si dal poměrně na čas a popravdě jsem si ji ani nechtěl přečíst, ale přiměly mě k tomu rozpolcené odezvy ostatních čtenářů. Jedni nadšení, druzí zklamaní. Já jsem zůstal po celý příběh tak někde uprostřed.

V příběhu se pro mě střídali wow pasáže s místy, u kterých jsem si říkal, že je to trochu nuda a zdálo se mi, že to děsně zpomaluje spád děje. Ale po přečtení nelze než uznat, že každá část a každá informace má své místo a čtenář si to uvědomí, když se celá skládačka složí dohromady.

Menším mínusem knihy vidím trochu horší zorientování se v počátku v jednotlivých postavách. Střídání dějových linií současnost/minulost by problém nebyl, ale to že jednotlivé postavy mají v současnosti jméno a v minulosti přezdívku mi v prvních kapitolách dělalo potíže.

Plusem oproti tomu vidím, že jsem si až dokonce knihy netroufal odhadnout konec, který mě překvapil. A poslední třetinu knihy jsem přečetl v pár hodinách, jelikož jsem už zkrátka potřeboval znát odpovědi na všechny vzniklé otázky. A to je pro mě vždy znakem dobře odvedené práce autora či autorky.

***

Další recenze a ostatní také na:
https://mirosparkus.webnode.cz/

 

Autor Miro Sparkus, 21.10.2022
Přečteno 156x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí