Cashflow kvadrant - R.T. Kiyosaki

Cashflow kvadrant - R.T. Kiyosaki

Anotace: To bych snad ani nebyl já, abych si rok neodstartoval knihou od R.T. Kiyosakiho. Tuto konkrétní jsem sháněl dost dlouho. Český výtisk byl nedostupný a najednou bum a je k dostání téměř všude. Kdo si počká...

Sbírka: Recenze knih

Tato kniha přímo navazuje na knihu "Bohatý táta, chudý táta". Jak už je tak nějak autorovým zvykem, opakuje v knize celou řadu stejných myšlenek. Na druhou stranu to ale ani moc jinak nejde, jelikož kniha se snaží stát jako samostatný celek. A jak dobře víme, opakování je matkou moudrosti.

Oproti "Bohatému tátovi, chudému tátovi", který je zaměřen téměř výhradně na jedince a jeho obecné vnímání osobních financí je "Cashflow kvadrant" více podrobný. Nehledejte v knize nějaký zázračný recept na zbohatnutí nebo odborné rady o investicích a nemovitostech, ačkoliv o nich autor často hovoří, jelikož s nimi začínal obchodovat. Ovšem již před více než 20 lety a v naprosto odlišné hospodářské a ekonomické situaci. Kniha nepřináší žádné konkrétní návody. Není to ani jejím účelem.

Autor se zaměřuje na cashflow kvadrant a na působení jedince v daných segmentech. Ty také podrobně rozepíše, aby se v nich vyznal opravdu každý. Zároveň tím prohlubuje vnímání osobních financí a apeluje na schopnost dokázat správně určit, kde se čtenář ve svém životě (z hlediska peněz) právě nachází. Hodně se zaměřuje na správné rozpoznávání aktiv a pasiv a klade důraz na správný tok peněz. Co si kdo z knihy odnese už je na něm samém. Kdo však četl "Bohatého tátu, chudého tátu", neměl by vynechat ani tuto knihu.

***

Další recenze a ostatní také na:
https://mirosparkus.webnode.cz/

 

Autor Miro Sparkus, 01.02.2022
Přečteno 212x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí