do Egypta!...

do Egypta!...

Porád někoho poslouchám jak je to v Egyptě krásné a tak jsem se rozhodl že navštívím zemi pyramid a mumií...

Na letišti chtěli vidět zavazadlo ale když jsem jim ukázal sešívaný kufr chtěli vidět i to co mám v něm
nemám rád prohlídky ale nakonec jsem jemně upozorněn obuškem svolil
sotva jej otevřeli jeden z celníků vytřeštil oči...i když nevím co je tak překvapivého na bochníku chleba
kousku slaniny lahvince koňaku páru bačkor svíčce svitku drátu polorozpadlé knize, dřevěném kolíku a krbových sirkách...
Nejste vy ze žhářského gangu křesťanských fundamentalistů známého pod jménem Ježíšovy malé zápalky?
odvětil jsem jemně s břitvou na jeho krku že ne...
pak pokrčili rameny a já prošel…tedy málem…zatracenej detektor kovů
kromě té břitvy ale našli jen brzdové lanko ve švu kalhot a list pilky v podrážce
to je uklidnilo a odešli hledat nějaké pašeráky papoušků...

po příletu jsem si musel povolit gumu od tepláků a rozepnout vaťák…nevěřil jsem že tu bude takové vedro…
a gumáky taky nebyly vhodná obuv…což po chvíli potvrdil jeden velbloud který okamžitě pošel když jsem se vyzul…
rozhlížel jsem se jestli neuvidím ty jehlany ale za bárakama nic nebylo…divné tvrdili jak jsou velký…no nic…
nabral jsem po čichu směr a vydal se na cestu….

Když se konečně objevily už se smrákalo a přituhovalo…vida tak přece se vaťák neztratí…
bylo však zavřeno a u mříže cedulka ,,Zavřeno,,…hahaha kampak na starýho kozáka
vytáhl jsem pilku přepiloval zámek a hurá dovnitř…
kurňa tma jak v pytli a vypínače nikde…ještě že mám svíčku a zápalky…to by teď celníci čubrněli…
prošel jsem vnitřek křížem krážem ale nic tam nebylo
ještě že tady mají alespoň postel…
vylezl jsem do jedné kóje přikryl se vaťákem a ještě si chvíli čtu klikyháky na stropě
,,hakem uhr sebelaeh koptes,,…unavilo mě to a usnul jsem…

najednou cejtím dotek…otevřu oči a koukám jak se mnou třepe nějakej čokl…
Lehni!
zahrozil jsem ale tvor se kupodivu narovnal…
byl to člověk se psí hlavou…

No pane jo! Nejseš ty z Černobýlu?

Maník zamrkal...To koření neznám...
ale k věci synu byl jsi vybrán jako posel plamenů
a mimochodem ležíš mi v bejváku
ale pak mi podal zlatou destičku a okamžitě se rozplynul
hodil jsem jí do kufru a znova zabral...

ráno mě polechtalo slunečním paprskem /Tenví kde se tam vzal/
a já uslyšel hlasy…že by zase ten hafánek?
Dovnitř se však nahrnula nějaká výprava japončíků a průvodce povídá
Zde se nacházíme v hrobce faraóna Cheopse a…v půli věty ohromen pohledem do sarkofágu zmlkl…
dokonce i klukům japonskejm místo foťáků cvakaly jen zuby…
Já na nic nečekal vyskočil a upaloval pryč…

Až na letišti jsem si uvědomil že jsem tam zapomněl kufr…pitomej Egypt…
sem už mě nikdo nedostane…

dovětek…
doktor Muradží z Káhirského muzea artefaktů si užasle prohlíží zlatou destičku
s mistrnými výjevy náboženských scén a hieroglyfické písmo…
asi čtvrtá dynastie…nádherný kousek…kde se to našlo?

Asistent odvětil
v Cheopsově pyramidě v Gíze
ale tomuhle neuvěříte
v kufru nějakého tuláka co přespal v sarkofágu mumie Anubise…
Autor enigman, 25.01.2014
Přečteno 1087x
Tipy 19
Poslední tipující: Malá mořská víla, střelkyně1, Joe Vai, RyxiraAmyGinger, Amonasr, isisleo, jitoush, poeta, ...
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to mi trochu pripomína moju samotársku cestu Prešov-Dukla po trase E8. V Nižnej Pisanej bola taká fajn Jednota, kde bol krytý výklenok a dva stoly:)
Našťastie ma ráno nikto nefotil...Ujo predavač mi daroval ´lahváče´ a šlo sa ďalej...

03.02.2014 15:34:22 | maryshka

já v Prešově vojákoval...a pak tamtudy putoval i kolem Šíravy do Rusi...fajná cesta...i s těma lahváčema...

04.02.2014 10:51:57 | enigman

No vida... malý svet.
Keď mne sa skoro všetky prírodné cesty vidia fajne :)

06.02.2014 08:24:38 | maryshka

inu máme to štěstí že je svět fajný...

06.02.2014 08:27:59 | enigman

..zeptal bych se pane kolego kam na ty nápady chodite ..chodíte pane kolego, ale asi by jste mi řekl že do Egypta, tak se ani ptát nebudu. ;-)

25.01.2014 15:43:12 | poeta

Norsko ?

27.01.2014 13:18:37 | poeta

kupodivu na sever...

27.01.2014 12:56:01 | enigman

Finsko?

27.01.2014 13:18:59 | poeta

asi tak 150 metrů od baráku...

27.01.2014 13:21:52 | enigman

Je vidět,že k cestování přistupuješ veskrze prakticky.Až budu někam
chtít vycestovat,dám na rady zkušeného harcovníka...../smích/.Ji.

25.01.2014 15:38:36 | jitoush

Škoda, že jsi nedal vědět předem, že jedeš do Egypta. S Karlem by jsme se přidali. Bylo by nás tedy víc a nemuseli by se bát Anubise nic. Pěkně bychom si spolu po šakalsku zavyli na egyptský měsíc. Hubertusy a gumáky máme, mohli bychom skolit více velbloudů a bylo by guláše pro celý zájezd z ČR. Možná bychom jim ještě ty rozpadající se pyramidy trošku opravili, prostě z nich udělali pár slovanských kopečků, a sfinze bychom uplácali nový nos z velbloudího trusu, ať si holka ještě pár století užije vůně domova. Tak se měj a zase příště. Perun :O)

25.01.2014 12:26:25 | Tichá meluzína

příště bude velké prádlo Perune tak ne že se zase zdekuješ na nebesa...

27.01.2014 12:57:31 | enigman

Anubis je Gouald jen aby se vědělo ;-)

25.01.2014 15:44:16 | poeta

Bože! Ten O'Neill tu pořád ještě straší? Tak teda: "Buď pozdraven vznešený Goa'ulde. Nechť se ti křepce kráčí po bleděmodré planetě a tvá cesta je věčná." Ble ble bleee. :O)

25.01.2014 15:52:57 | Tichá meluzína

..bojím se jak ho znám, že by se ho dotklo jen to že na něj kdokoliv promluví..já bych mu rovnou vypreparoval hada..a bylo by..

25.01.2014 16:04:39 | poeta

A naložit do kvalitní Tequilly. To by byly panáky. Já bych si jablečný mošt a Vy ostatní ty paňáky s citrónem a špetkou soli a nic by nechybělo. :oD

25.01.2014 16:58:21 | Tichá meluzína

..něčím bych si klidně připil..zrovna tu bulím u dokumentu o smrti steva irwina

25.01.2014 17:05:06 | poeta

Sakra! Tak to už bulím taky. Naši kluci toho krokodýla zbožňují. Tenhle díl jim radši nepustím. To se stalo už ale někdy dřív? Pár let už to bude. Mě takhle vzal i film o životě a smrti Timothy Treadwella. Nešťastně ho zabilo to co měl tak rád. To jsou tak někdy v životě smutné náhody.

25.01.2014 17:20:46 | Tichá meluzína

Já na to náhodou narazil. Ale je to v duchu toho jak žil.. Hodně legrace a lásky ke zvířatům..
A to co po něm zůstane z něj vlastně dělá stále přítomného..
Dám si na něj večer nealko pivo..

25.01.2014 17:30:16 | poeta

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí