Hurá do Chorvatska! :D

Hurá do Chorvatska! :D

Anotace: Tak tenhle článek mi vyšel ve dvou novinách lidičky:D takže se nemúžete divit že jsem na něj náležitě pyšná:D

Nejlepší týden školního roku uběhl jako voda a my všichni školou povinní jsme se vrátili do školních lavic plní nových, krásných zážitků. A co že to bylo za významnou událost ?
No přece desetidenní výlet na chorvatské pobřeží do překrásného městečka Biograd na moru.
Každé ráno jsme byli nuceni vstávat v sedm hodin na ranní rozcvičku a i přes neustálé remcání se ranní aerobic, pod vedením paní učitelky Paulíkové, ujal. Zpočátku s námi cvičili i kluci s panem učitelem Kluibrem, ale kluci se později rozhodli pro běh s paní učitelkou Klímovou. A pan učitel vše pečlivě dokumentoval.
Po snídani jsme chodívali na kamenitou pláž, kde jsme i přes velké vedro vydrželi až do oběda. Odpoledne patřilo většinou opět vyhřátému moři. Zde se, hlavně dívky, opalovaly, aby byly pěkně do bronzova. Některým se to však nedařilo a místo bronzu se spálily do červena. Koupání bylo úžasné! Nás to lákalo hlavně do velké hloubky až k bójkám, ale to nám učitelé brzy překazili a to i navzdory našemu brilantnímu plaveckému umění.
Po koupání vpadli všichni rychle do sprchy, aby byli pěkně vyfešákovaní na výlet do města, který jsme absolvovali skoro každý den po večeři. Většinou začínal procházkou po pobřeží, kde v přístavu kotvily veliké lodě a plachetnice. Zde byla spousta obchodů s krásnými, ale bohužel velice drahými věcmi. Nákupy ovšem nebyly podmínkou. Nikdo si však nenechal ujít tu nejlepší zmrzlinu od toho nejlepšího zmrzlináře ve městě. Po té jsme se mohli utlouct.
Náš program však nebyl tak jednotvárný jak by se mohlo zdát. Volné chvíle patřily nejrůznějším hrám, skopičinám popřípadě lenošení. Mezi hry patřil volejbal, ringo, létající talíře, badbinton a originální přehazovaná s lahví. Hraní karet bylo také velmi oblíbené. Mastili jsme také s panem učitelem Kluibrem a to hlavně prší, ale i žolíky a kanastu.
Ani u večerního zpívání s kytarou v podání paní Paulíkové nebo kazeťáku se nikdo nenudil.
Zpívali jsme až se nám od pusy prášilo a možná proto některé začalo bolet v krku. Nechyběli ani srandičky našich kluků. Tentokrát v podobě lahví naplněných vodou, které nemilosrdně vylévali na všechny ostatní, tedy na holky.
Také jsme měli na výběr z několika výletů. Někteří z nás jeli na výlet vláčkem do Biogradu na moru nebo navštívili večerní město Zadar. Mnoho z nás podniklo výlet na vodopády Krka. Všechny byly velmi krásné i poučné.
I přesto,že pobyt trval jen deset dnů jsme si to stihli pořádně užít a odvézt si spoustu krásných vzpomínek a zážitků.
Autor Demotivovná Dezorientace, 11.10.2007
Přečteno 1357x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, Chancer
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí