Egypt

Egypt

Anotace: Prostě seznámení s Egyptem a jeho tajemstvími.

Egypt je země plná tajemství a kouzel.Nejznámější z jeho vládců je třeba Kleopatra:Královna měla 3. sestry a 1. bratra.Nechala se uštknout kobrou a tak měla rychlou a bezbolestnou smrt.Když jí našli mrtvou měla na hlavě krunu eset a byla celá oblečená jako ona.Pohřbena byla vedle Antonia.
Tutanchamon:Faraon zemřel v 18-ti letech zřejmě na infekci.Byl pohřben v pyramidě.Měl na sobě 1. z 5-i vzácných zlatých masek.
Hlavním městem Egypta je Káhira.Celím Egyptem protéká nejdelší Africká řeka Nil.Nedaleko od Egypta leží Alexandrie která dřív patřila k Egyptu.Jsou tu různá muzea s vzácnostmi nalezenými v Egyptě.Pro ty kdo chtějí pracovat v Egyptě , když o něm něco vědí mohou se stát Egyptology i včechách jsou Egyptologové kteří jezdí na půl roku do Egypta.Do Egypta jezdí i normální lidé jen tak k moři , za památkami,nebo za rekreací.V Egyptě je plno piramid a sfinf.Sfinga je žena se lvím tělem.V Egyptě bývají velká vedra.V moři plavou krásné , barevné a krotké ryby.Prostě stojí za to tam jet.
Autor xx-Wild Angel-xx, 24.03.2006
Přečteno 1176x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Jo historie Egypta je krásná. Ale současnost pro mě byla zklamáním jediné co tam stálo za to bylo fakt jenom potápení a Luxor.

09.04.2006 11:22:00 | Skalain

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí