Tim Burton's Alice in Wonderland

Tim Burton's Alice in Wonderland

Anotace: Jednoho krasneho večera jsme s přítelkyní byli v kině na tomto skvělém filmu....tak sem sepsal takove sve dojmy a pocity.

Jednoho krásného pátečního večera dne 5.3.2010 jsme se s mou milovanou přítelkyní rozhodli, že se půjdeme do libereckého cinestaru podívat na další film od našeho oblíbeného režiséra Tima Burtona. Film byl o Alence v říši Divů a samozřejmě ten, kdo již nějaké filmy od Burtona viděl, tak si zajisté dokáže představit, jak to asi vypadalo.
Ve filmu vystoupil vynikající herec, který už s Timem Burtonem natočil více filmů. Johny Depp v roli „Madhattera“ zahrál svou roli opravdu výtečně, ostatně jako v každém filmu co jsem sním viděl. Současná přítelkyně pana Burtona paní Helen Bonham Carter vystoupila jako „Srdcová Královna“. I ta zahrála svou roli naprosto úžasně.
Ale je vidět, že někteří rodiče se nechávají oblbnout názvem a na tento film berou malé děti. Nejsem si úplně jistý, jestli je to pro ně nejvhodnější „pohádkou“.
Z tohoto filmu mám úžasný pocit. Naplnil mě spoustou pocitů a emocí a vtáhl mě do svého světa. Od samého začátku až téměř do samého konce sem si to naprosto užíval. Ovšem závěr filmu mne trošku zklamal. Na závěr v titulkách najednou začala zpívat Avril. Absolutně mě to vytrhlo z toho úžasného světa a zkazilo to veškerou atmosféru po celý film. Podle mě se tam vůbec nehodilo. Nicméně je to jen malá chybička oproti velké dokonalosti a šílenosti tohoto filmu. Mohu vám ho doporučit, protože se jedná o opravdu zdařené dílo.
Autor Neuroxerus, 23.04.2010
Přečteno 570x
Tipy 2
Poslední tipující: Jeronym., J sh' T r' k
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jesterce se ten film taky moc libil

20.06.2010 16:35:00 | J sh' T r' k

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí